کد خبر: ۸۵۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 30 May 2020

آخرین آمار از کرونا در ایران/ ۷ استان در وضعیت هشدار

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۷۷۳۴ مورد رسید.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۲۲۸۲ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۱۴۸ هزار و ۹۵۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۴۳۵ مورد بستری و ۱۸۴۷ نفر سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بوده‌اند. سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۷۷۳۴ مورد رسید؛ همچنین بین بیمارانی که بستری هستند ۲۵۳۳ نفر از بیماران حال نامساعدتری دارند و تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۱۶ هزار و ۸۲۷ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. گفتنی است تا کنون ۹۱۵ هزار و ۹۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. به گفته جهانپور، وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استان های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، اصفهان و هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار