کد خبر: ۸۵۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 29 May 2020

 

 

امام جمعه رشت تأکید کرد: مجلس یازدهم باید به بهبود معیشت مردم و رفع مشکل نیازمندان، ایستادگی در برابر زورگویی استکبار جهانی را در اولویت برنامه‌ها خود قرار دهد.

امام جمعه رشت: مجلس یازدهم باید بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار دهد

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم باید بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار دهد، گفت: امروز گرانی‌ها مردم را آزار می‌دهد لذا نمایندگان مجلس باید از دولت بخواهند به معیشت و فرهنگ عمومی کشور توجه کند.

تابناک/ آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه که به صورت آنلاین پخش شد، با تأکید بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه، گفت: درست مصرف کردن و پرهیز از اسراف از مواردی است که در دین اسلام و در آیات قرآن به آن اشاره و تأکید شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اسراف زمینه نابودی جامعه را فراهم می‌کند و با بیان اینکه انسان نباید در هیچ کاری حتی انفاق از مسیر تعادل خارج شود، افزود: فردی که به انجام امور باطل افتخار می‌کند نمونه یک انسان اسراف کار است.

امام جمعه رشت به آغاز فعالیت مجلس یازدهم در روزهای گذشته اشاره و بیان کرد: متأسفانه در مجلس دهم به اولویت‌های جامعه توجهی نشد و برخی از مصوبات آنها به فرموده رهبر معظم انقلاب بوی غرب زدگی می‌داد.

وی در ادامه با اشاره به برخی اولویت‌های مجلس یازدهم، تأکید کرد: مجلس یازدهم باید به بهبود معیشت مردم و رفع مشکل نیازمندان، ایستادگی در برابر زورگویی استکبار جهانی را در اولویت برنامه‌ها خود قرار دهد.

آیت الله فلاحتی خواستار بهره گیری از ظرفیت و نظر کارشناسان برای تصویب امور از سوی نمایندگان شد و ادامه داد: نمایندگان مجلس یازدهم باید بیش از هر دوره دیگری به فرهنگ عمومی جامعه و رفع مشکلات معیشتی مردم توجه کنند.

وی به گلایه رهبر معظم انقلاب در حوزه مسائل فرهنگی اشاره کرد و افزود: دشمن امروز از هر فرصتی برای ضربه به این نظام و انقلاب استفاده می‌کند که ضعف در حوزه فرهنگی زمینه را برای سو استفاده دشمن و عمال داخلی آن فراهم می‌کند لذا مجلس یازدهم باید توجه به این بخش را در اولویت قرار دهد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه متأسفانه در این سال‌های شاهد عملکرد ضعیف شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده ایم، گفت: در طول چند ماه گذشته و با شیوع ویروس کرونا این شورا تنها یک بار تشکیل جلسه داده است.

وی با تأکید بر لزوم ساده زیستی نمایندگان مجلس یازدهم، اظهار کرد: نماینده باید از حال جامعه خود خبر داشته باشد و این تنها با ساده زیستی محقق خواهد شد امروز گرانی‌ها مردم را آزار می‌دهد لذا نمایندگان مجلس باید از دولت بخواهند به معیشت و فرهنگ عمومی کشور توجه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار