کد خبر: ۸۵۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 29 May 2020

کلیه پروژه های قابل بهره برداری امسال تامین مالی می شوند

تابناک/ رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تامین منابع مالی همه طرح ها و پروژه های قابل بهره برداری تا پایان امسال از سیاستهای دولت تدبیر و امید است.

محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از روند احداث سد پلرود رودسر در جمع خبرنگاران، بیان کرد: سد پلرود تاکنون ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس هماهنگی های صورت گرفته، امکانات و شرایط فنی و اجرایی برای بهره برداری و آبگیری این سد تا پایان سال ۹۹ وجود دارد.

وی با اشاره به ضرورت تامین آبرسانی به اراضی زراعی، افزود: شرایط پرداخت منابع مالی و اعتبارات لازم برای اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) تا پایان سال ۹۹ ساختمان سد را تحویل دهد، وجود دارد.

معاون رئیس جمهور، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مابین سازمان برنامه و بودجه، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و امور آب در هفته آینده، تاکید کرد: هفته گذشته از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور بیش از ۳۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح ها و پروژه های عمرانی که تا پایان سال ۹۹ تحویل می شوند، پرداخت کردیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: سیاست دولت تدبیر و امید بر این است که اعتبار همه طرح ها و پروژه هایی که تا پایان امسال قابلیت بهره برداری دارند را پرداخت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار