کد خبر: ۸۵۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 29 May 2020

پیش‌بینی اعتبار 80 هزار میلیارد تومانی برای طرح های قابل تکمیل کشور/ لزوم تعهد مجری سد شفارود به تکمیل طرح تا فروردین 1400

تابناک/معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از مسئولان استانی از پروژه سد شفارود بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از تالش، محمدباقر نوبخت عصر امروز در حاشیه بازدید از سد شفارود اظهار داشت: مجری اجرای سد شفارود باید به سازمان برنامه و بودجه تعهد داده که تا پایان اسفند حداکثر و تا فروردین ۱۴۰۰ این پروژه را تحویل دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه برای افتتاح این پروژه باید وظیفه هر یک از دست‌اندرکاران ازجمله پیمانکار، مجری طرح و سازمان برنامه بودجه مشخص و مکتوب شود، گفت: مجریان  طرح باید روز شنبه با حضور در سازمان برنامه‌وبودجه درخواست‌های خود از این سازمان برای تکمیل سد شفارود را اعلام کنند.

 نوبخت با بیان اینکه باید فهرستی از تعهدات مجریان طرح و سازمان برنامه بودجه تهیه شود، افزود: : تکمیل این پروژه نیز برعهده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) است و باید آبگیری این سد تا پایان اسفند سال 99 انجام شود.

وی با تاکیدبر اینکه افتتاح سد شفارود برای مردم این منطقه و گیلان بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: 80 هزار میلیارد تومان برای اتمام طرح های قابل تکمیل در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار