کد خبر: ۸۵۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 29 May 2020

 

تابناک/نخستین دفتر خدمات الکترونیکی انتظامی پلیس + ۱۰ املش با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان افتتاح و به بهره برداری رسید. ...

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان در مراسم افتتاح نخستین دفتر خدمات الکترونیکی انتظامی پلیس + ۱۰ املش اظهار کرد: طرح دفتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ از سال ۱۳۸۲ با هدف ارائه خدمات به مردم شریف آغاز شد.

سرهنگ حسین حسن پور با بیان اینکه بیش از ۳۷ مورد خدمات در دفاتر الکترونیکی انتظامی ارائه می شود، افزود: در حال حاضر حدود ۳۰ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی در گیلان در حال فعالیت هستند که خدمات پلیس را به مردم ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه تحقق پلیس هوشمند از اولویت های نیروی انتظامی است، تصریح کرد: صدور و تعویض کارت پایان خدمت، گذرنامه، گواهینامه، برگ خلافی و کارت هوشمند سوخت بخشی از خدمات دفتر الکترونیک پلیس+۱۰ است.

امام جمعه املش نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت استقرار بعضی از ادارات و شعب بانک ها در این شهرستان گفت: استقرار دفتر خدمات الکترونیکی پلیس + ۱۰ یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان بود.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر با بیان اینکه افزایش خدمات رسانی موجب جلب اعتماد مردم می شود، افزود:مردم املش برای دریافت خدمات الکترونیکی پلیس + ۱۰ به شهرستان های مجاور مراجعه می کردند و امروز خوشحالیم که با ارائه این خدمات در شهرستان از مشقات و اتلاف وقت شهروندان جلوگیری می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار