کد خبر: ۸۵۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 28 May 2020

کلاس اول از ماندگارترین سال های تحصیل است

تابناک/ مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: کلاس اول از ماندگارترین ایام تحصیل است که در ذهن ها باقی می ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا نادر جهان آرای در مراسم جشن الفبا کلاس اولی ها که به صورت زنده تلویزیونی از شبکه استانی "باران" پخش شد، افزود: معلم و همکلاسی های پایه اول دوران مدرسه خود را به یاد دارم.

وی با اشاره به برگزاری جشن الفبا حدود ٣٢ هزار دانش آموز کلاس اولی گیلان اظهار داشت: این جشن با توجه به بیماری کرونا با ابتکار خوب صدا و سیما و سایر فعالان آموزش و پرورش استان به صورت زنده تلویزیونی برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از معلمان پایه اول ابتدایی ، معاونان و مدیران واحدهای آموزشی استان گیلان از اولیاء کلاس اولی ها خواست تا جشن الفبا را به صورت خانگی نیز برای فرزندان خود برگزار کنند.

وی در ادامه با اشاره به انجام فعالیت های ورزشی در کنار برنامه های آموزشی و پرورشی شبکه شاد خاطر نشان کرد: معلمان تربیت بدنی کلیپ هایی را در شبکه آموزشی شاد برای دانش آموزان به منظور انجام فعالیت های ورزشی ارسال کردند تا با درخانه ماندن آنها ورزش فراموش نشود.

با توجه به بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس آن، جشن الفبا برای حدود ۳۲ هزار دانش آموز کلاس اولی گیلان صبح امروز "پنجشنبه" به صورت زنده تلویزیونی از شبکه استانی "باران " برگزار شد.

مراسم جشن الفبا با حضور تعداد محدودی از دانش آموزان کلاس اول با اجرای دو نفر از مجریان کودک و نوجوان شبکه استانی گیلان با برنامه های مختلف فرهنگی و شاد برگزار شد.

در برنامه تلویزیونی جشن الفبا کلاس اولی ها با اجرای شعر از معلمان خود بابت باسواد شدنشان قدردانی کردند.

استان گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت حدود ٤٠٠ هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار