کد خبر: ۸۵۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 28 May 2020
 

دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه امروز در رشت از مریم دورباش خبرنگار معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان با دادن هدیه و لوح قدردانی کرد.

 
قدردانی معاون رئیس جمهور از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیماتابناک/ دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه امروز در رشت از مریم دورباش به نمایندگی از دیگر خبرنگاران و دست اندرکاران معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان بخاطر تلاشهای شان برای تولید و انعکاس اخبار و گزارش های مربوط به شیوع بیماری کرونا به ویژه گزارش تلاش پاکبان در بحران کرونا تقدیر کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم با توجه به اینکه گیلان از نخستین استان های درگیر با بیماری کرونا بود خاطر نشان کرد: به همین دلیل برای هر نوع اطلاع رسانی در این خصوص بر پایه واقعیت و انعکاس آن باید ظرفیت مخاطب را درک کنیم.

دکتر محمدباقر نوبخت با بیان اینکه شخصا خبر 20و23 خبر گیلان را رصد می کنم تصریح کرد: خوشبختانه صداوسیما رسالت اش را در جایگاه رسانه در بحران کرونا به خوبی ایفا کرده است.

وی گفت:واقعا صداوسیمای مرکز گیلان در این راستا خوب عمل کرد و سازمان برنامه بودجه کشور از خانم دورباش بخاطر گزارش پاکبان در بحران کرونا به نمایندگی از تمامی همکاران در صدا و سیما مرکز گیلان با اهدا لوح تقدیرمی کنم.

مریم دورباش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گیلان هم گفت: من و همکارانم با توجه به رسالت خبری خود در بحرانها به ویژه بحران کرونا با انعکاس درست خبر به مردم خدمت می کنیم.

وی تصریح کرد: قدردانی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه از من نتیجه تلاش تمامی همکاران در معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان است.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار