کد خبر: ۸۵۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 28 May 2020
 
 

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (پنج شنبه ۸ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴ هزار برگ توتو در کوچصفهان

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از کشف ۴ هزار برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) در این شهرستان خبر داد.

او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع برگه‌های توتو در یک واحد صنفی در بخش کوچصفهان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی بخش کوچصفهان پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی رشت بیان داشت: در بازرسی از این مغازه ۴ هزار برگ توتو کشف و در این رابطه ۲ متهم ۳۶ و ۴۴ ساله دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ رمضانی با اشاره به اینکه واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند شرکت هرمی در بندرانزلی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، سرپرست فرماندهی انتظامی بندرانزلی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی محل فعالیت اعضای این باند را در یک منزل ویلایی در منطقه غازیان بندرانزلی شناسایی کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی بندرانزلی بیان داشت: ماموران آگاهی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و ۸ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و ۳۲ جلد کتاب و جزوه آموزشی نیز کشف کردند.

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: علیرغم هشدار‌های مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این گونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

دستگیری یک سارق با ۹ سرقت در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری یک سارق منزل و اماکن خصوصی با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل مسکونی و اماکن خصوصی در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات نامحسوس و تعقیب سرنخ‌ها یک متهم در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در منزل پدریش در شهر آستانه‌اشرفیه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت از منازل مسکونی و ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی‌نسب با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری مالخر ادامه دارد، تصریح کرد: سارق ۳۳ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او از شهروندان خواست: هشدار‌های انتظامی در خصوص مجهز کردن منازل خود به قفل و حفاظ محکم و مطمئن را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار