کد خبر: ۸۵۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 27 May 2020

 

تابناک/سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان از مشکلات مالی این باشگاه برای تست کرونا سخن گفت.

سرمربی داماش: هزینه تست کرونا بالاست، هنوز آن را تامین نکرده‌ایم

مازیار ربیعی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور اعضای تیم فوتبال داماش گیلانیان در تست‌های کرونا اظهار داشت: امکانات این کار هزینه‌بر است که هنوز در تامین آن موفق نشدیم. هزینه تست‌های پزشکی بالاست و هنوز تست نداده‌ایم، اما به دنبال کارهای آن هستیم تا در روزهای آینده بتوانیم تست‌ها را بگیریم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه داماش تصریح کرد: داماش باشگاهی خصوصی است و مشکلات مالی دارد. سال‌های گذشته مشکل مالی چندانی نداشتیم، اما امسال این مشکلات ایجاد شده است.

سرمربی داماش گیلانیان با اشاره به ابتلای بازیکنان تیم‌های مختلف به کرونا خاطرنشان کرد: شنیدم بازیکنان برخی تیم‌ها کرونا دارند و نمی‌دانم شرایط مسابقات چگونه خواهد بود. وضعیت کرونا در گیلان بهتر شده، اما خطر همچنان وجود دارد و امیدوارم به بازیکنان آسیب نزند.

ربیعی‌فر در مورد در نظر گرفتن 30 روز فاصله میان آغاز تمرینات و مسابقات تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال به تسنیم گفت: زمان زیادی در نظر گرفته نشده و ما هم چند روز عقب افتادیم. تاکنون تمرین تیمی نداشته‌ایم. برخی تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و می‌دانیم از آنها عقب هستیم.

وی درباره بازگشت بازیکنان داماش به استان گیلان بیان کرد: باشگاه برای اعضای تیم بلیت گرفته و آنها فردا (پنجشنبه) در رشت خواهند بود تا پس از تست‌های کرونا، تمرینات را از سر بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار