کد خبر: ۸۵۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 27 May 2020

۳۰ درصد دانش آموزان آستانه اشرفیه در طرح شاد شرکت نداشتند

تابناک/رییس اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه گفت : ۷۰ درصد دانش آموزان شهرستان از طریق اپلکیشن شاد آموزش دیده اند ولی ۳۰ درصد از دانش آموزان به دلایل مختلف در این نحوه اموزشی شرکت نداشتند.

محمد رضا سیرتی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آستانه اشرفیه اظهار داشت: با برگزاری کلاس های رفع اشکال ( با رعایت موارد بهداشتی در مدارس ) و همچنین ارائه فایل های درسی و پرسش نامه،  اموزش های لازم از طریق معلمین به انان ارائه شد.

وی  با اشاره به اجرای عملیات گندزدایی ۱۰۲ واحد اموزشی به منظور مقابله با ویروس کرونا در این منطقه افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد امتحانات دانش آموزان امسال در تیرماه برگزار می شود فراهم کردن تجهیزات سرمایشی در مدارس منطقه امری ضروری است.

فرماندار آستانه اشرفیه نیز در این جلسه گفت: باید از تمام ظرفیت های علمی و آموزشی برای تعلیم دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی استفاده شود.

یونس محمودی با اشاره به نقش و جایگاه کار معلمان و فرهنگیان افزود: تلاش صادقانه معلمین ، موجب شکوفایی استعدادهای علمی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه خواهد شد.

وی با بیان این که شیوع ویروس کرونا طی ماه های اخیر نحوه تحصیل دانش اموزان را با مشکل روبرو کرده است ،بر لزوم فراهم کردن امکانات و بسترهای مناسب آموزشی برای تعلیم دانش آموزان تاکید کرد.

محمودی با بیان اینکه با بهره گیری از اپلیکیشن شاد مشکلات آموزشی دانش آموزان در این شهرستان کاهش یافته اظهار داشت: باید با یک برنامه ریزی دقیق شرایط مناسب برگزاری امتحانات را برای دانش اموزان فراهم کنیم و با  اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یکی از سیاست های مهم ستاد مقابله با ویروس کرونا در جهت حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان گام برداریم.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندر کیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است .۶۸۰ نفر معلم مسئولیت آموزش ۱۰ هزار و ۶۰۰ دانش آموز این شهرستان را به عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار