کد خبر: ۸۵۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 26 May 2020

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشت خشخاش در برخی گلخانه‌ها خبر داد.
 
                                                   کشت خشخاش در گلخانه‌ها

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: از کشف مقادیری خشخاش از گلخانه‌های استان در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: باید نظارت بر گلخانه‌هایی که سابقه کشت تریاک را دارند بیشتر شود.

او افزود: اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران نیز به تکالیف خود در زمینه شناسایی مکان‌های کشت خشخاش و پیگیری برای امحاء آن عمل نمایند.

مظفری از کشف روزانه ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردیبهشت مال امسال در مازندران خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر در اردیبهشت ۹۸ روزانه ۹ کیلوگرم بود که به دلیل تلاش گسترده دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و حضور به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر مقدار کشفیات افزایش یافته است.
بیشتر بخوانید: کشف ۱۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر هفته گذشته در مازندان
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های عمل کننده در حوزه مبارزه با مواد مخدر را امری ضروری و مهم خواند و افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه ۶۰ دستگاه و نهاد در زمینه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری نقش و سهم دارند.

او گفت: این دستگاه‌ها وظیفه دارند نقش و سهم خود را شناسایی و به فوریت و بدون فوت وقت نسبت به عملیاتی نمودن برنامه‌ها اقدام کنند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار