اخبار کامل نیروی انتظامی همه استان مازندران در ششم خرداد
اخبار حوزه انتظامی مازندران در ششم خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۵۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 26 May 2020

  به گزارش تابناک مازندران ، اخبار فرماندهی انتظامی استان مازندران روز یکشنبه 6 خرداد ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/3/06 تقدیم حضور می گردد :

بیانیه فرماندهی انتظامی مازندران در محکومیت تحریم ناجا از سوی دولت آمریکا 

در پی تحریم نیروی انتظامی از سوی دولت و وزارت خزانه‌داری آمریکا، فرماندهی انتظامی استان با صدور بیانیه ای این اقدام ددمنشانه و کینه توزانه استکبار جهانی غرب علیه ناجا را محکوم کرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این بیانیه آمده است ،

"بسم الله القاصم الجبارین "

تحریم های اخیر دولت مستکبر آمریکا علیه نیروی انتظامی، همچون تحریم های بین المللی و نفتی علیه ملت مظلوم ایران، نشانه درایت و رشادت های جوانمردانه سربازان ولایت در مسیر استقلال، آزادی و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

جان بر کفان نظام و ولایت همواره با توکل بر قدرت لایزال الهی و با اطاعت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در دفاع از حقوق مردم و این مرز و بوم، خاری در چشم دشمنان و توطئه گران نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و با دلاوری های خود همواره موجب خشم دشمنان نظام اسلامی ایران شده اند

بی شک این اقدامات حربه‌ای نخ‌ نما شده و فاقد ارزش و تأثیر است و نشان می دهد که نیروی انتظامی در مسیر درست حرکت کرده و مدافع ارزش های اسلامی است و این تهدید ها و تحریم ها نه تنها موجب عقب نشینی و کوتاه آمدن سربازان ولایت نمی شود، بلکه عزم آنان را در دفاع از حقوق مردم و تمامیت ارزی کشور جزم تر خواهد کرد.

بی‌تردید باور و اراده نیروی انتظامی در پیاده‌ سازی تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) یک تکلیف شرعی و دینی است که با برخورداری از حمایت همه جانبه مردم ایران در اجرای قاطعانه مأموریت ها و دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب با همراهی و هم افزایی سایر نیروهای مسلح، اجازه عرض اندام و تعبیر رویاهای باطل دشمنان را نخواهد داد.

لذا ضمن تبریک و احترام به سربازان دلیر رهرو ولایت به جهت به لرزه انداختن اندام مستکبران و پیشبرد صحیح اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همه نیروهای مسلح به ویژه جان برکفان نیروی انتظامی، توفیق و پیروزی همیشگی را در راه سرافرازی کشور عزیزمان از درگاه خداوند منان مسئلت می نمائیم.

 

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در آمل 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسعود تقدیسی لاریجانی" با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق کالا هاي سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين پليس در پي کسب خبری مبنی بر قاچاق کالا در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم به قاچاق کالا را که با تاسیس یک شرکت اقدام به دپوی کالای قاچاق در حوزه لوالزم آرایشی و بهداشتی می کرد را شناسایی کنند .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: با شناسایی انبار و محل دپوی قاچاق کالا، ماموران با هماهنگی قضائی و با حضور نمايندگان اداره بهداشت در بازدید از این انبار موفق شدند، بیش از 33 هزار قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتی را کشف کنند.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده، افزود: اموال مکشوفه توقيف و توسط کارشناسان اداره بهداشت در حال بررسی است.

 

انهدام باند سرقت سیم برق در میاندورود 

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از انهدام باند سارقان سیم برق با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ علی داداش تبار در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع در این شهرستان، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و موفق به شناسایی یک باند 5 نفره سرقت سیم برق در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار، خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و در بازرسی ازمخفیگاه آنان بیش از 200 کیلو سیم برق کشف شد .

وی همچنین، اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 5 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند و پس ازتشکیل پرونده با صدور حکم مرجع قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود در پايان از همکاري صميمانه مردم قدردانی کرد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه سرقت ،مواد مخدر، کالاي قاچاق و ... مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

 بازداشت کلاهبردار 2 میلیاردی در شهرستان" تنکابن " 

فرمانده انتظامی شهرستان "تنکابن" از دستگیری کلاهبردار 2 میلیارد ریالی که با جعل عنوان و به بهانه اخذ تسهیلات بانکی از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد صادق شاه نظری" با اعلام این خبر، افزود: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از وی ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری با معرفی خود به عنوان یکی از نزدیکان مقامات کشوری به بهانه اخذ وام میلیاردی اقدام به کلاهبرداری 2 میلیارد و 150 میلیون ریالی از این شهروند کرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، خاطر نشان کرد: با دریافت مشخصات فرد کلاهبردار، ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگرد های خاص پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری از این شهروند اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

پلمپ 14 واحد صنفي متخلف در سوادکوه 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از پلمب 14 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبرگفت: به منظور اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان سوادکوه به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از 450 واحدصنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ اکبری از پلمب 14 واحدصنفی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده در این شهرستان خبر داد .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 دستگیری سارق حرفه ای در میاندورود 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای خودرو با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندورود، تصریح کرد: با تشکیل تیم های عملیاتی متشکل از پلیس آگاهي و یگان امداد، ماموران متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف خودروی سرقتی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان نیز اقرار کرد .

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و در خاتمه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

دستگیری عامل افیونی در نوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری یک عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف یک کیلو و 500 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "قاسم ومحمدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افيوني در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: مأموران با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، موفق به شناسايي این سوداگر مرگ شدند.

سرهنگ محمدی از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و تصريح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از منزل متهم یک کیلو و 500 گرم تریاک به همراه آلات استعمال و دستگاه توزین مواد مخدر کشف شد .

وی در خاتمه با بيان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 کشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف یکی و نیم تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "حمیدرضا فرهودی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی حين گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به 2 خودروی وانت نیسان حامل مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن ها را متوقف كردند.

وی از کشف یک و نیم تن جوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرها خبر داد و افزود: كارشناسان ارزش چوب‌هاي كشف شده را بالغ بر 25 میلیون ريال برآورد كردند.

وی تصريح كرد: در اين راستا 2 نفر نیز دستگیر و براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي سوادکوه شمالی در پايان با اشاره به پيامدهاي ناشي از قطع بي‌رويه درختان و قاچاق فرآورده‌هاي جنگلي از مردم خواست: براي جلوگيري از سودجویي‌هاي افراد فرصت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 کشف احشام قاچاق در گلوگاه 

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از کشف 10رأس دام قاچاق به ارزش 800 میلیون ريال در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به یک کامیون ایسوزو حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو10 راس گاو فاقد هرگونه مجوز حمل و گواهی بهداشتی کشف کردند.

وی ارزش مجموع دام های قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 800 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: راننده خودروی مذکور نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی گلوگاه از تحویل دام های قاچاق کشف شده به سازمان مربوطه خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: با توجه به سرایت بسياري از بيماري هاي مزمن از طريق دام و طیور به انسان، از انتقال احشام بدون مجوز بهداشتي خودداری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

اجرای طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر در قائم شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهراز اجرای طرح ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و کشف 19 کیلو مواد افیونی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی، طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر راین فرماندهی موفق به شناسایی و دستگيري 31 عمده فروش و 12خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ خادمی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان در مجموع 19 کيلو و 598 گرم انواع مخدر کشف شد.

وی با بیان این که این موفقيت حاصل همکاري و مشارکت بسيار خوب شهروندان با نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای امن و با نشاط با پلیس همکاری کرده و در مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاعه دهند.

 

خواستگاری از دختر مورد علاقه، بهانه پلیس قلابی در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری فردی که برای گرفتن جواب بله از خانواده دختر مورد علاقه اش با لباس پلیس در این شهرستان تردد می کرد خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل حسن زاده در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد فردی با لباس پلیس در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در حالی که که ملبس به لباس فرم انتظامی با علائم و درجات مربوطه بود در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند .

سرهنگ"حسن زاده" اذعان داشت: این پلیس قلابی در اظهارات خود، انگیزه این اقدام را دریافت جواب مثبت در خواستگاری از دختر مورد علاقه خود عنوان کرد.

وی، همچنین اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

 

حادثه رانندگی با یک کشته و 3 مصدوم 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و 3 مصدوم خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " محمد صادق شاه نظری " اظهار داشت : در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در شهرستان تنکابن، بلافاصله ماموران انتظامی بخش خرم آباد به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: در این حادثه که در مسیر میدان استخر به سمت روستای شهید آباد به وقوع پیوست، یک خودرو زانتیا با 4 سرنشین به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف شد و به تیر برق حاشیه جاده برخورد کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به مرگ یکی از سرنشینان این خودرو، قطع پای راننده و جراحت شدید سایر سرنشینان آن شد، اظهار داشت: مجروحان این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ شاه نظری با بیان این که علت تامه وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت سرعت مطمئنه، با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی امنیت و آرامش را برای خود و سایر افراد همراه فراهم کنند.#

 دستگیری قاچاقچی موادمخدر در چالوس 

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 6 کیلوگرم موادمخدر از یک عامل افیونی در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "ذات الله رضوانی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران کلانتری 13 مرزن آباد پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی، تصريح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائي، در عملیاتی ضربتی متهم در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر شد .

وی از کشف 6 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی این قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و خاط نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد،.

فرمانده انتظامی چالوس با بیان این که مواد مخدر ريشه بسياري از معضلات و آسيب هاي اجتماعي بشمار مي رود از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

کشف 15 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 10 سارق اماکن خصوصی و قطعات داخلی خودرو با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور تامین نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران کلانتری 11 با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری 10 سارق اماکن خصوصی و اموال داخلی خودرو در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی و 5 فقره سرقت قطعات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان از شهروندان خواست: هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک با اعلام مراتب به پلیس110پلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

 

غرق شدن نوجوان 17 ساله تهرانی در کلاردشت 

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از غرق شدن نوجوان 17 ساله اهل تهران در رودخانه خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه غریق در در یکی از مناطق تفریحی این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، تصریح کرد: در این حادثه که در منطقه تفریحی رودبارک به وقوع پیوست، نوجوان 17 ساله اهل تهران که به همراه سایر همراهان خود در حال گردش در حاشیه این رودخانه بود به داخل رودخانه سقوط کرد.

سرهنگ عزیزی، خاطرنشان کرد: به علت شدت جریان آب، جسد این فرد 20 کیلومتر بعد از محل وقوع حادثه توسط عوامل امدادی کشف شد.

وی در خاتمه به مردم و مسافران توصیه کرد: با توجه به شدت یافتن جریان آب، طغیان رودخانه ها و شل بودن بستر خاک های اطراف رودخانه از بیتوته و گردش در مسیر رودخانه ها خودداری کنند.

 دستگیری عوامل چاقوکشی منجر به قتل در "سلمانشهر " 

فرمانده انتظامی شهرستان"عباس آباد" از شناسایی و دستگیری عوامل نزاع ودرگیری منجر به قتل جوانی در"سلمانشهر" در کمتر از 24 ساعت خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین عبدی" با اعلام این خبر، گفت: در ساعت 20 دقیقه بامداد روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی وقتل جوانی در میدان 17 شهریور سلمانشهر روبروی یک واحد صنفی فست فودی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، جوانی 29 اهل و ساکن تهران حین تردد در پیاده رو به علت برخورد موتورسیکلت با وی با راکب و ترک نشین موتورسیکلت به این حرکت معترض و به صورت لفظی با یکدیگر درگیر شدند که در نتیجه راکب موتورسیکلت با یک قبضه چاقو گردن عابر پیاده را مورد اصابت قرار داد و از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از وقوع قتل عابر پیاده 29 ساله در این حادثه به دلیل شدت جراحات وارده خبر داد و افزود: با وقوع قتل، تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل چاقوکشی و قتل در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ عبدی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی متهمان به قتل از شناسایی مخفیگاه این افراد خبر داد و افزود: متهمان پس از وقوع قتل با همکاری یکی از اقوام خود به استان گیلان متواری شدند که با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از تعقیب ومراقبت دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشودند و به قتل اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از تشکیل پرونده بزای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار