کد خبر: ۸۵۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 26 May 2020

هالیوود باز هم انیمیشن همجنس‌گرایانه تولید کرد

تابناک/ با وجود همه انتقادهایی که از گوشه و کنار و بعضاً حتی از سمت چهره‌های مشهور درباره ارجاعات همجنس‌گرایانه برخی انیمیشن‌های هالیوودی ایجاد می‌شود با این حال پیکسار انیمیشن کوتاه دیگری با این مضمون ساخته است.

 در سال گذشته تعداد فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی که مخصوص کودکان و نوجوانان است و در آن محتوای همجنس‌خواهانه دیده شد رو به فزونی گذاشت؛ از انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۴ که در آن دو کاراکتر مادر که همجنس‌گرا بودند گرفته تا قسمت جدید مجموعه جنگ‌های ستاره‌ای که نسبت به آن واکنش‌های متفاوت منفی ایجاد شد. در ابتدای سال جدید نیز انیمیشن «به‌پیش» دارای جمله‌ای بود که محتوای اینچنینی را در آن برملا می‌کرد، اما اخیراً نیز خبری مبنی بر ساخته شدن انیمیشنی کوتاه با محتوای صریح‌تر در زمینه همجنس‌گرایی در رسانه‌های خارجی زبان منتشر شده است.

این بار این انیمیشن که ساخته کمپانی«پیکسار» است دارای شخصیت همجنس‌گرای مردی است که کاملاً بر این موضوع بدون تعارف تأکید شده است؛ اینکه او «بوی فرند» دارد و می‌خواهد با او در ارتباط باشد. این انیمیشن ۹ دقیقه‌ای توسط استیون کلی هانتر ساخته شده است که در کارنامه خود همکاری در انیمیشن‌هایی مانند در جست‌وجوی نمو و وال‌ای را دارد. فیلم‌های جدید مارول مانند «جاودانه‌ها» و والکری در فیلم جدید مارول نیز کاراکترهای همجنس‌گرایانه دیگری دارند. با این حساب سعی هالیوود بر جذب بیشتر همجنس‌خواهان بیشتر شده و نگرانی‌های خانواده‌ها را از تماشای سریال‌ها و فیلم‌های خارجی بیشتر کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار