کد خبر: ۸۵۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ 24 May 2020

 

دروازه‌بان اسپانیایی پس از پنج سال به اشتباهش در نحوه خداحافظی با رئال مادرید اعتراف کرد.
 
                                                   اعتراف کاسیاس به اشتباهش پس از ۵ سال!

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ پنج سال پیش ایکر کاسیاس از رئال مادرید خداحافظی کرد. دروازه‌بان اسپانیایی پس از آن خداحافظی بحث برانگیزش از فصل ۱۶-۲۰۱۵ از دروازه پورتو حفاظت کرد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی اسپانیا که تمام دوران ورزشی خود را در رئال مادرید گذرانده بود به تنهایی در نشست خبری حاضر شد و با چشمان گریان خداحافظی کرد. کاسیاس هرگز آن لحظه را فراموش نخواهد کرد و در اینستاگرامش به این موضوع اشاره و به اشتباهش اعتراف کرد.

دروازه‌بان اسپانیایی نوشت: خیلی کم درباره جدایی ام از رئال مادرید صحبت کرده ام. یک نشست خبری برگزار کردم که اشتباه بود و آن باشگاه را ترک کردم.‌ پنج سال از این اتفاق گذشته است. نیاز داشتم تا احساس دیگری را تجربه کنم.

کاسیاس در ادامه به دلیل جدایی اش اشاره کرد و نوشت: به یک محیط جدید نیاز داشتم. می خواستم بهتر شوم‌. همه بازیکنان دوست دارند بهتر شوند. برای رسیدن به این هدف باید وضعیت جسمانی و ذهنی تان بهتر شود. در پورتو دوباره توانستم آن احساس کنم.

دروازه‌بان پورتو پیش از این پست هواداران مادریدی را با یک بازگشت احتمالی به وجد آورد. او در توئیترش نوشت: یک روز به رئال مادرید برمی گردم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار