کد خبر: ۸۵۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 23 May 2020

 

معاون مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از تردد در محورهای شمالی پنج‌شنبه (اول خردادماه)، یکشنبه و دوشنبه (چهارم و پنجم خردادماه) و پنج‌شنبه و جمعه (هشتم و نهم خردادماه) اوج تردد و ترافیک در این محورها است و احتمال یک طرفه شدن برخی محورهای شمالی وجود دارد.
 
                                                   آخرین وضعیت جاده‌های شمال

به گزارش تابناک، مژگان جلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته سازمان راهداری نسبت به ترددهای اشباع و پراشباع در محورهای مختلف به ویژه محورهای منتهی به استان‌های شمالی پیشنهادی به پلیس راهور برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی می‌دهیم که معمولا این پیشنهادات پذیرفته می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس پیش‌بینی کردیم که پنج‌شنبه هفته گذشته و یکشنبه این هفته (فردا چهارم خرداد ماه) بیشترین تردد در محورهای شمالی انجام شود. همچنین امروز شنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ و فردا یکشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ اوج ترددها از تهران به سمت محورهای شمالی خواهد بود چرا که مرحله دوم سفرهای مردم در این روزها و ساعات پیش‌بینی می‌شود.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: همچنین پیش‌بینی‌های صورت گرفته نشان می دهد دوشنبه (پنجم خردادماه) و پنج‌شنبه و جمعه این هفته (هشتم و نهم خردادماه) از استان‌های شمالی به سمت تهران ترافیک سنگینی به وجود خواهد آمد چرا که مردم قصد بازگشت به پایتخت را خواهند داشت. بر همین اساس به پلیس راهور پیشنهاد دادیم که در این روزها و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ محور کندوان و آزادراه تهران-شمال به سمت تهران یکطرفه شود. همچنین با توجه به ترافیک اشباع و پراشباع پیش‌بینی شده در محور هراز به رودهن برای روزهای دوشنبه ÷نجم خرداد ماه و جمعه نهم خرداد ماه پیشنهاد یک طرفه شدن این محور به سمت تهران از ساعت ۱۴ تا ۲۰ را ارائه داده‌ایم که احتمالا این محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

به گفته جلیلیان شرایط آب و هوایی خاصی در روزهای این هفته در محورهای شمالی وجود نخواهد داشت و پیش‌بینی‌های هواشناسی وضعیت آب و هوایی نسبتا مطلوبی را نشان می‌دهد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار