کد خبر: ۸۵۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 23 May 2020
حسینی سوم خرداد را نماد خودباوری و ایستادگی ملت ایران دانست و گفت: عمليات بيت ‌المقدس و فتح خرمشهر يكي از با عظمت‌ترين عمليات نظامي عصر حاضر بوده و چنان معجزه آسا به انجام رسيد كه امام راحل فرمودند«خرمشهر را خدا آزاد كرد».
 

 

«سیدحسن حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: یکی از مهم‌‌ترین اهداف عملیات «الی بیت‌المقدس» آزادسازی خرمشهر، در دوره جنگ ایران و عراق بود که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ صورت گرفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: عملیات بیت‌المقدس که منجر به حماسه آزادسازی خرمشهر شد از نقاط عطف دفاع مقدس و تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌رود.

 

وی گفت: مسئله آزادسازی خرمشهر زمانی اتفاق افتاد که تمام جهان از رژیم بعث حمایت می کرد و روی کاغذ، آزادسازی این شهر غیر ممکن بود.

 

حسینی سوم خرداد را نماد خودباوری و ایستادگی ملت ایران دانست و تصریح کرد: عمليات بيت ‌المقدس و فتح خرمشهر يكی از با عظمت‌ترين عمليات‌های نظامی عصر حاضر بود و چنان معجزه آسا به انجام رسيد كه امام راحل فرمودند«خرمشهر را خدا آزاد كرد».

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه فتح خرمشهر ابهت دو قدرت شرق و غرب را در هم شکست خاطرنشان کرد: بايد از تاثيرات شگرف اين اعجاز رزمندگان برای تقويت و ‌توسعه انقلاب و ‌تحكيم مبانی انقلاب در تمامی جهات بهره‌برداری شود.

 

وی اظهار کرد: پیام این روز بزرگ این است که در هر برهه از زمان با اتکا به خداوند متعال، ایستادگی و مقاومت در برابر فشارها و مشکلات و وحدت و همبستگی می‌توان کارهای بزرگی را رقم زد.

 

حسینی با بیان اینکه همزمان با سوم خرداد گلزار شهدای شهرستان صومعه‌سرا با حضور مسئولان و اصحاب رسانه گلباران می‌شود افزود: اصحاب رسانه گرامیداشت سالروز سوم خرداد را در فضای مجازی برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار