کد خبر: ۸۵۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 23 May 2020

 

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۱۳۳ خلافکار شامل توزیع کنندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در قالب طرح نصر ۲ در این شهرستان خبر داد.
 
                                                   دستگیری ۱۳۳ خلافکار در کاشان در قالب طرح نصر ۲

به گزارش «تابناک»، سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم تأمین امنیت برای شهروندان اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه طرح عملیاتی نصر ۲ با هدف شناسایی و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در سطح مناطق آلوده شهر کاشان اجرا شد.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی در قالب اجرای این طرح ۱۳۳ نفر در شهر کاشان دستگیر شدند، ابراز داشت: از این تعداد ۳۶ فروشنده مواد مخدر، ۳۲ نفر معتاد، هفت نفر اراذل و اوباش، ۴۲ نفر محکومین غایب و فراری و ۱۶ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: طی بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی سلاح سرد، ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر آماده عرضه کشف و ضبط و همچنین ۱۳ وسیله نقلیه توقیف شد.

وی همچنین از دستگیری یک خانواده قاچاقچی در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان با اطلاع از واژگونی یک خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر در یکی از ورودی‌های شهر کاشان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ قربانی با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از این خودرو افزود: ۴۹ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در این خودرو توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر کاشان کشف و سه نفر از اعضای یک خانواده دستگیر و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار