کد خبر: ۸۵۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 22 May 2020
 

امام جمعه ریگان گفت: با تداوم مبارزه، مقاومت و وحدت اسلامی، اسرائیل چند سال آینده را نخواهد دید و از صحنه روزگار محو خواهد شد.

تابناک/ حجت الاسلام گروهی، امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نمازجمعه این هفته رودبارجنوب با اشاره به آیات و روایات زیادی در مذمت یهودیان گفت: بیشترین افرادی که پیامبر را اذیت کردند یهودیان بودند. 

 او با بیان اینکه یهودیان منتظر پیامبر بودند؛ اما زمانی که  پیامبری می آمد با با وی مخالفت می کردند، افزود: علت مخالفت این بود که پیامبر را مانع منافع خود می دیدند. در انقلاب اسلامی نیز بعضی با انقلاب بودند؛ ولی بعدها منافع خود را به دست نیاوردند بنای دشمنی را گذاشتند. 

حجت الاسلام گروهی  یکی از عوامل دشمنی یهودیان را  حسادت  عنوان کرد و بیان داشت: یهودیان وقتی دیدند پیامبری غیر از یهود برگزیده  شد ه است، حسادت کردند. 

 او راه علاج این مرض حسادت صهیونیست ها را  شمشیر و مبارزه دانست و گفت: با مبارزه است که اسرائیل چند سال آینده را نخواهد دید و از صحنه روزگار محو خواهد شد. 

 امام جمعه رودبار جنوب با توصیه  به بهره گیری از باقی مانده ماه مبارک رمضان،  اظهار کرد: ان شاءالله عیدی ماه مبارک رمضان برای همه ما انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی و  نابودی اسرائیل باشد. 

 او به سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت:  به فرموده حضرت امام خمینی (ره)  خرمشهر را خدا آزاد کرد و معنای این جمله امام این است که رزمنده هایی که خرمشهر را آزاد کردند با یاری و مدد خداوند این کار را انجام دادند. 

 حجت الاسلام گروهی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی مسیر مبارزه فلسطین رنگ‌ و بوی دینی و اسلامی گرفت و امروز اسرائیل برای صهیونیست ها امن نیست.  

 او با اشاره به اینکه در اول اسرائیلی ها با حیله و مکر و خریداری زمین های پولداران فلسطین و بعد با وحشیگری و خشونت اقدام به قتل عام و نسل کشی مسلمانان فلسطین کرد، گفت: این غده چرکین را اول انگلیس تشکیل داد و بعد آمریکا حمایت کرد و هنوز تحت لوای آمریکا هستند و نابودی این غده سرطانی با تقویت مقاومت و وحدت اسلامی خواهد بود. 

 امام جمعه ریگان افزود: امروز آن ها جرات کوچکترین غلطی را ندارند و می دانند که اگر غلطی از آن ها سر بزند، جمهوری اسلامی تل آویوو و حیفا را با خاک یکسان می کند. 

 او به اجرای نهضت مواسات و همدلی در کل کشور پرداخت و افزود: در شهرستان ما با حمایت سپاه پاسداران و بنیاد مستضعفان این اقدام صورت گرفت که جا دارد از این بزرگواران صمیمانه قدردانی کنم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار