کد خبر: ۸۵۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 21 May 2020

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: اخبار و شایعاتی منتشر شده در شبکه‌های مجازی درباره کودک همسری دختر ۱۳ ساله در بومهن واقعیت ندارد.
 
                                                   واکنش دادستان به شایعه کودک‌همسری در بومهن
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علیرضا آقاجری با اشاره به انتشار خبر کودک‌همسری در بومهن اظهار داشت: در پی اخبار و شایعاتی که در شبکه‌های مجازی درباره کودک همسری دختر ۱۳ ساله در بومهن منتشر شد که طی مکاتبه با مسئول بهزیستی مشخص شد هیچ‌گونه ازدواجی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به فعالیت و اقدام به موقع اورژانس اجتماعی تصریح کرد: طبق گزارشات اورژانس اجتماعی خانواده‌هایی هستند که به دلیل بضاعت مالی کم در آستانه این آسیب‌ها قرار گرفته و با کودکان خود امرار معاش می‌کنند که با رصد و شناسایی این خانواده‌ها طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

‌دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: با تعامل ادارات بهزیستی، اورژانس اجتماعی و مراجع زیربط در حال رصد و شناسایی کودکانی که در معرض خانواده‌های بدسرپرست و یا تحمیل به کودک‌همسری بوده، هستیم که در صورت مشاهده از طریق مراجع قضایی با آن‌ها برخورد می‌شود.

آقاجری ادامه داد: تاکنون مصوبه کودک‌همسری در مجلس به تصویب نرسیده و امید است در مجلس آینده وکلای مردم بتوانند از این قانون حمایت کرده و آن را مصوب کنند که در این صورت دستگاه قضا با این نوع بزهکاری برخورد جدی‌تری خواهد داشت.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار