کد خبر: ۸۵۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 18 May 2020
تابناک / همزمان با نهم اردیبهشت روز شوراها ، پروژه بازطراحی بوستان جانبازان لاهیجان با حضور شهردار ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر  آغاز شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان ، مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در آیین کلنگ زنی و آغاز بکار این پروژه گفت: بازطراحی بوستان جانبازان لاهیجان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از  محل درآمدهای عمومی شهرداری شامل  فضاهای فرهنگی، ورزشی، کودک و تجاری برای همه سنین می باشد که به ساکنان شهر لاهیجان و این منطقه تقدیم می کنیم .

وی افزود: هدف ما امروز تنها کلنگ زنی نیست و اجرای پروژه از همین امروز مد نظر مدیریت شهری می باشد و از جمله پارک هایی است که در سطح استان گیلان الگو برداری خواهد شد.

وی ضمن تبریک نهم‌ اردیبهشت روز شورا ها از زحمات و همراهی رییس و اعضای شورای شهر لاهیجان برای پیشبرد برنامه های مدیریت شهری قدردانی کرد و گفت: این پروژه با حمایت اعضای شورا به اجرا می رسد ‌و برگ زرینی در تاریخ فعالیت این دوره شورا خواهد‌ بود.
کاظمی ضمن اشاره به در پیش بودن ایام معلم و کارگر گفت: هر دوی این روزها از اهمیت بالای معنوی برخوردار هستند.

کارگران از زحمت کش ترین افراد جامعه هستند و کارگران شریف شهرداری هم برای توسعه و آبادانی شهر تلاش می کنند.

شهردار لاهیجان افزود: با توجه به پروتکل های بهداشتی امسال امکان اجرای مراسم برای تجلیل از کارگران را نخواهیم داشت ولی با اهدای هدایا از زحمات این عزیزان قدردانی خواهیم کرد.

وی گفت: کارگران شهرداری در زمان شیوع ویروس کرونا خوش درخشیدند و با حمایت اعضای شورا در صف نخست خدمت رسانی به مردم حضورداشتند.

کاظمی افزود: لاهیجان شهر اولین ها هست و مجموعه مدیریت شهری هم در مبارزه با کرونا نخستین قدم  را برای تولید ماسک و گان و ضدعفونی همه معابر ،مراکز شهری ،اداری ‌،درمانی و بهداشتی ،مذهبی و تجاری و اماکن عمومی برداشت و امیدوارم که نمره خوبی هم دریافت کرده باشیم و از کارکنان شهرداری که در این زمینه مایه گذاشتند تشکر می کنم .
وی گفت: با همدلی و وحدت شورا و شهرداری انرژی کمترین برای رسیدن به هدف تلف می شود.
کاظمی گفت: اعضای شورا در همه زمینه ها از جمله تصویب بودجه شهرداری و پروژه ها ‌و پاداش برای پرسنل همیشه حمایت خود‌ را نشان دادند‌ و ثابت کردند که یار ‌و یاور مجموعه شهرداری هستند .
جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در این آیین با تبریک روز کارگر گفت: اعضای شورای شهر همیشه حامی کارگران بوده و از حق و حقوق آنان در جلسات دفاع می کنند و شهردار پرتلاش هم تمام سعی خود را برای پشتیبانی از کارگران با وجود مشکلات انجام می دهد.
وی با قدردانی از زحمات گنجه خسروی شهردار اسبق لاهیجان که به زیر ساخت های شهری توجه ویژه داشت از زحمات مسعود کاظمی شهردار لاهیجان هم که با اجرای پروژه های مختلف به زیرساخت ها توجه دارد قدردانی کرد و افزود: اعضای دوره فعلی شورا هم برای مسائل زیربنایی گام های ویژه ای برداشتند که شاید از دید برخی ها به چشم نیاید اما طرح های شهردار محترم که به تصویب اعضای شورا رسید برای آیندگان این شهر بسیار مهم خواهد بود که بحث ساماندهی مرکز زباله و شیرابه زباله پس از سال ها از جمله این موارد است که‌ بحث سلامت شهروندان و فرزندان این شهر در آن دیده شده است .
وی اضافه کرد: بحث ساماندهی ممیزی شهر هم از جمله اقدامات ماندگار این دوره مدیریت شهری است .
وی با بیان اینکه در طول سال گذشته اقدامات عمرانی شهرداری هیچ وقت تعطیل نشد ، افزود: حتی در زمان شیوع کرونا هم‌ پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان تعطیل نشدندو همه پرسنل شهرداری پای کار بودند‌ و حتی در ایام کرونا که بسیاری از مردم‌ به خاطر رعایت موارد بهداشتی در خانه بودند، این تلاش کارکنان شهرداری بود که اجازه ندادند حتی یک روز زباله های مردم‌ جلوی منازل بماند‌ و به خاطر حفظ سلامتی مردم همه زباله ها به موقع جمع آوری می شد.
تمیزکار افزود: کارکنان شهرداری به خاطر سلامتی مردم از جان خود گذشتند تا زباله های مردم را جمع کنند و شهردار و اعضای شورا بارها در جلسات تأکید کردند که کارکنان خدمات شهری سربازان گمنام بهداشت شهر هستند.
رییس شورای شهر لاهیجان گفت: اگر این تلاش ها و کمک همه مسوولان شهرستان نبود امروز نمی توانستیم بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت از شهرهای نزدیک به وضعیت سفید باشیم .
وی گفت: دست همه کارگران و همکاران مرد شهرداری را با افتخار می فشارم و به همه همکاران بانوان شهرداری هم ادای احترام می کنم .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار