کد خبر: ۸۵۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 18 May 2020
 
  تابناک / در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت با حضور دکتر ناصر حاج محمدی، سرپرست جدید معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت و علیرضا حسنی به عنوان سرپرست مدیریت حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر به حاضران معرفی شدند.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت با حضور دکتر حاج محمدی، سرپرست جدید معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت و علیرضا حسنی به عنوان سرپرست مدیریت حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر به حاضران معرفی شدند.

 
 
 

دکتر حاج محمدی با آرزوی موفقیت برای مدیران جدید معرفی شده گفت: امیدوارم شما با تخصص، تعهد و تجارب خود بتوانید در راستای اهداف، برنامه ها و ماموریت های سازمانی موفق و موید باشید.

 
 
 

شهردار رشت گفت: شهرداری یک دستگاه عمومی خدمات رسان شهری است و هر چه مدیران بخش های مختلف آنها حول یک برنامه مشخص هماهنگ و همراه هم باشید نحوه و چگونگی عمل آنها به گونه ای خواهد بود که رضایتمندی شهروندان را بیش از پیش به دنبال دارد.

 
 
 

وی همچنین مدیران شهرداری را افراد دلسوز و پر تلاش توصیف کرد و گفت: برنامه ها و اهداف شهرداری رشت تنها با همدلی و همکاری می توانند نتایج مثبت به همراه داشته باشند.

دکتر حاج محمدی در پایان برای دو مدیر معرفی شده موفقیت روز افرون از خداوند متعال مسئلت نمود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار