کد خبر: ۸۵۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 18 May 2020

 

 

تابناک / همزمان با روز نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و با ابتکار صورت پذیرفته توسط شهرداری، طرح نذر ویزیت رایگان در میدان انقلاب اجرایی شد.

 

همزمان با روز نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و با ابتکار صورت پذیرفته توسط شهرداری، طرح نذر ویزیت رایگان در میدان انقلاب اجرایی شد.

در این ویژه برنامه که در راستای افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان لنگرودی در حوزه بهداشت و درمان طراحی گردید، دکتر فریدون امین “عضو شورای اسلامی شهر لنگرود” با حضور در ایستگاه موکب ولیعصر (عج) واقع در فلکه اصلی شهر، شهروندان متقاضی و علاقمند را بصورت رایگان ویزیت کرد.

در این برنامه و همزمان با بازدید شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، امام جمعه و رئیس پلیس راهور، علاوه بر بررسی سلامتی مراجعه کنندگان و جهت پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع این ویروس منحوس، به همه شهروندان حاضر “ماسک” نیز اهدا گردید.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی، امام جمعه لنگرود درحاشیه این بازدید طی سخنانی گفت: از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر که در اجرای چنین برنامه های خداپسندانه، بخصوص در ایام مبارک اعیاد شعبانیه حضوری پررنگ و فعال دارند، تقدیر می کنم.

توزیع رایگان محلول ضدعفونی کننده در روز نیمه شعبان

همزمان با روز ۱۵ شعبان و میلاد پربرکت حضرت ولیعصر(عج)، مهدی رجایی “شهردار و منصفی “رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در کارگاه ساخت محلول ضدعفونی کننده، از عوامل و دست اندرکاران هیات سیدالشهدا (ع) که در قالب گروههای جهادی در حال تولید مایع ضدعفونی کننده هستند، بازدید کردند.

طبق هماهنگی بعمل آمده، فی مابین شهرداری و گروه جهادی فوق الذکر، تعداد ۱۰ هزار عدد ظرف مخصوص محلول از سوی شهرداری تهیه شده و در اختیار جوانان هیات سیدالشهدا (ع) قرار میگیرد تا پس از پُر شدن در سطح محلات و مابین شهروندان بصورت رایگان توزیع گردد.

شهردار لنگرود در حاشیه این بازدید با تقدیر از همه جوانان دلسوز لنگرودی، هیات ها و سمن های مختلف اجتماعی که بدون هیچ چشمداشتی و بصورت جهادی در حال یاری همشهریان هستند، از اعلام آمادگی همه جانبه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای مشارکت و همکاری با همه گروههای خدمتگزار مردمی در مواجهه با بحران ویروس کرونا خبر داد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار