کد خبر: ۸۵۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 17 May 2020

 

تابناک/ به گزارش رشت۲۰، شنیده ها حکایت از آن دارد که دو تن از معاونین استاندار گیلان در جمع گزینه های شهرداری های رشت و انزلی قرار دارند! آنهم در شرایطی که شهرداری رشت هنوز شهردار داشته و تنها یک طرح سوال ۱۴ بندی از سوی یکی از اعضای شورا اعلام وصول شده که شهردار باید پاسخ آن را بدهد!

ماجرا از آنجا آغاز شد که بهراد ذاکری در یکی از جلسات شورا از معاون استاندار گیلان به عنوان گزینه شهرداری رشت نام برد و مدعی شد که با او رایزنی هایی نیز در این خصوص توسط برخی از افراد انجام شده است! موضوعی که پس از چند وقت اکنون مجدداً سر و صدای آن پیچیده و به نظر می رسد که همزمان با طرح سوال از شهردار رشت، این رایزنی ها ادامه داشته و این فرد کسی نیست جز علی اوسط اکبری مقدم که پیش از این نیز نامش برای شهرداری رشت مطرح می شد، اما او بجای شهرداری رشت به عنوان معاون استاندار گیلان منصوب شد.

اما از انزلی خبر می رسد که یکی دیگر از معاونین استاندار گیلان هوای شهردار شدن به سرش زده و میخواهد شانس خود را برای این موضوع امتحان کند! اتفاقی عجیب و قابل تامل که می توان روزها در مورد آن فکر کرد و به نتیجه نیز نرسید! چگونه معاون استاندار حاضر است جایگاه دارای امنیت خود را رها کرده و به دنبال شهرداری یک شهر که مرکز استان نیز نیست برود؟!

شاید تنها چیزی که در خصوص این شایعات به ذهن خطور می کند این است که دولت می خواهد در سال پایانی عمر مدیریتی خود هماهنگی بیشتری میان استانداری ها و شهرداری های مهم ایجاد نماید و معاونین استاندار احتمالاً سفیران استاندار در این مناصب خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار