کد خبر: ۸۵۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 16 May 2020

عملیات گندزدایی ۱۰۲ واحد آموزشی در آستانه اشرفیه انجام شد

تابناک/رییس اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه گفت: طی چند روز اخیر و با توجه به بازگشایی مجدد مدارس ، ۱۰۲ واحد آموزشی این منطقه گندزدایی و ضد عفونی شدند.

محمدرضا سیرتی روز شنبه در حاشیه بازدید از مدارس آستانه اشرفیه به خبرنگار ایرنا گفت: گندزدایی مدارس این منطقه با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان انجام شده ، ضمن آنکه تاکنون در چندین مرحله مدارس آستانه اشرفیه گندزدایی شده اند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای عملیات ضدعفونی این مدارس سپاه پاسداران ، نیروهای بسیجی و نیروهای مردمی با آموزش و پرورش همکاری داشته اند افزود: همچنین ۷۲۰ میلیون ریال به منظور خرید مواد ضدعفونی کننده در بین مدارس دولتی این منطقه توزیع شده است.

سیرتی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در مدارس ، اظهار داشت: امروز دانش آموزانی که برای رفع اشکالات درسی خود در مدارس این منطقه حاضر شدند کلیه نکات بهداشتی چون استفاده از دستکش ، ماسک را رعایت کرده اند.

وی با بیان اینکه کلیه معلمان نیز با رعایت نکات بهداشتی در کلاس های درس حاضر می شوند افزود: در بسیاری از مدارس این منطقه پمپ های ضدعفونی کننده ، تب سنج ، دستکش ، ماسک برای استفاده دانش آموزان و معلمان تهیه شده است.

۶۸۰ نفر از معلمان وظیفه آموزش ۱۰ هزار و ۶۰۰ دانش آموز آستانه ای را در مقاطع مختلف تحصیلی برعهده دارند.

آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار