کد خبر: ۸۵۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷ 15 May 2020

جهانپور: اپلیکیشن ماسک از گوگل پلی حذف شد

تابناک/ سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: اپلیکیشن ماسک پس از چند روز از گوگل پلی حذف شد.

کیانوش جهانپور روز جمعه در توئیتر نوشت: این اپلیکیشن به علت تحریم های ضدبشری «غرب وحشی» حذف شده است. اگر می خواهید بدانید آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در محله شما چیست؟ و از مناطق آلوده دوری کنید، اپلیکیشن ماسک رو حتما از سایت https://www.mask.ir/application.html نصب کنید.

اپلیکیشن ماسک، نرم افزاری است که وزارت بهداشت برای معرفی شهرها و مناطق آلوده با رنگ قرمز، سفید و زرد معرفی کرده است. البته نقشه مناطق آلوده این اپلیکیشن دیر به دیر به روزرسانی می شود و امروز (۲۶ اردیهشت ۹۹) نقشه مناطق آلوده به کرونا در این اپلیکیشن مربوط به ۱۸ اردیبهشت است و از این تاریخ به روزرسانی نشده است. 

براساس اطلاعات این نقشه در روز ۱۸ اردیبهشت امسال مناطقی از شمیرانات تهران، فردیس کرج، اشتهارد، قزوین، رودسر، تاکستان، کبودرآهنگ، زنجان، میانه، تویسرکان، تکاب و شاهین دژ، دیواندره، خوی، سراب، مشکین شهر، پارس آباد، آستارا، اردبیل، قم، اراک، کاشان، نجف آباد، ازنا، شوشتر، شهر کارون، آبادان، ابرکوه، خاتم، میبد، اردکان، طبس، فردوس، گناباد، بیرجند، بجستان، قائن و میامی در حدود یک هفته پیش مناطق قرمز بوده اند و بعد از این تاریخ نقشه مناطق آلوده در اپلیکیشن ماسک به روز نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار