کد خبر: ۸۵۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹ 15 May 2020

 

تابناک/20 فروردین ماه امسال بود پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی،خبر انتصاب مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان را منتشر کرد.

به گزارش تابناک/،به دنبال ” علی حسین نژاد اشکلک که اصالتآ برای اشکلک” یکی از قدیمی‌ ترین روستاهای منطقه رحیم آباد از نقاط دیدنی رودسر است،بنر تبریک انتصاب در مرکز شهر کلاچای نصب شد.

انتصاب این بنر تبریک که تا لحظه انتشار این گزارش قابل رویت برای همگان می باشد توسط عوامل تحت مدیریت شهردار کلاچای برچیده نشده است و نشان دهنده دهان کجی و بی توجهی “ابراهیم اثنی عشری ماچیانی”به بخش نامه استاندار سابق می باشد که احتمالا تاکنون ملغی نشده است!

استاندار سابق گیلان در آخرین روز کاری خود در استان شیوه نامه «سامان دهی پرده نوشته در سطح استان گیلان» را به تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی جهت اجرا ابلاغ کرد.

طبق این شیوه نامه ،نصب هر نوع پرده نوشته،بنر و…مبنی بر تبریک انتصابات برای کلیه افراد در اماکن عمومی ممنوع و تخلف اداری اعلام شد .

مدیرکل سابق حوزه دفتر استاندار به دنبال ابلاغ این شیوه نامه طی اظهاراتی،تاکید کرد: اجرای شیوه نامه ساماندهی پرده نوشته در سطح استان با جدیت اجرا و مورد نظارت قرار می گیرد و تخطی در اجرای شیوه نامه ساماندهی برای عوامل اجرایی و نظارتی، تخلف اداری و مالی است .

مجید هاشم پور،تاکید داشت : با توجه به اینکه رسیدگی بر تخلفات مطرح شده در شیوه نامه مذکور در صلاحیت هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و سایر مراجع انضباطی و شبه قضایی است، لذا فرمانداران و مدیران کل در صورت مشاهده و وصول گزارش هر نوع تخطی در اجرای مفاد به صورت عمدی یا تکرار تخطی حتی به صورت غیرعمد، مکلف به اعلام تخلف شخص خاطی به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری یا دیگر مرجع انضباطی و قضایی مربوطه هستند .

به دنبال شروع به کار ” ارسلان زارع” به عنوان استاندار،جمشید هاشیم پور “از نیروهای قدیمی استانداری با سمت مدیرکل حوزه دفتر استاندار وداع و “یوسف گلشن” از نیروهای جوان عهده دار این سمت شد.

احتمالا با شروع به کار استاندار و به دنبال آن مدیرکل حوزه دفتر استاندار،اجرای صحیح شیوه نامه پرده نوشته محلی از اعراب ندارد و شهردار کلاچای به راحتی از برچیدن بنر انتصاب تبریک انتصاب مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در مرکز شهر کلاچای بی توجهی کرده است!

انتظار می رود هر چه سریعتر استاندار،مدیرکل حوزه دفتر استاندار و فرماندار رودسر با ارائه مستندات درباره برچیده نشدن بنر تبریک انتصاب مدیرکل مورد اشاره در کلاچای اظهار نظر کنند و بگویند آیا شیوه نامه پرده نوشته ها در استان اعتبار دارد یا ملغی شده است؟

اگر ملغی نشده است چرا شهردار کلاچای به ابلاغیه استانداری ،بی توجهی و دهان کجی کرده است؟ آیا برخوردی با “ابراهیم اثنی عشری ماچیانی “صورت گرفته است یا خیر؟ یا تخلف نمی دانند؟

پایان پیام

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار