کد خبر: ۸۵۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 14 May 2020

تعداد سمن‌ها در آستارا افزایش یافت

تابناک/ فرماندار آستارا گفت: با صدور مجوز برای ۲ سازمان مردم نهاد زیر نظر فرمانداری و اداره ورزش و جوانان، تعداد سمن‌های فعال این شهرستان به ۱۵ مورد افزایش یافت.

حسن رستم زاد روز پنجشنبه در جلسه مدیران سمن ها در فرمانداری آستارا اظهار کرد: سمن های جدید در حوزه های قرآنی و بهداشت و درمان فعالیت می کنند و تا پایان سال جاری ۱۰ سمن دیگر فعال خواهند شد.

وی بیان کرد: آستارا بعد از رشت از نظر تعداد و گستره فعالیت سمن ها رتبه دوم را در استان گیلان دارد و اداره های شهرستان از توان سمن ها برای پیشبرد برنامه ها در سال جهش تولید استفاده کنند.

وی ادامه داد: سمن ها فعالیت خود را تقویت کنند و در تابستان امسال، برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار آستارا گفت: حفاظت از محیط زیست، حمایت از طرح های گردشگری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید محور فعالیت های سمن ها باشد و دولت از فعالان این حوزه حمایت می کند.

رستم زاد بیان کرد: انسان توسعه یافته به حقوق مدنی خود آگاه است و همین امر زمینه پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را فراهم می کند و در ایام پیشگیری از کرونا سمن ها با توزیع اقلام بهداشتی و کمک های خیرخواهانه، دولت را همراهی کردند.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده است، در استان گیلان نیز مشکلاتی را برای اقشار ختلف مردم ایجاد کرده است و در دوره پیشگیری از آن، کمک های مردمی و دستگیری از نیازمندان بیشتر از گذشته ها ترویج می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار