کد خبر: ۸۵۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 14 May 2020
 

تابناک/ عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه قصد طرح سؤال از شهردار رشت را دارم اظهار کرد: مباحث فراوانی را بارها پیرامون حق بیمه، اضافه‌کاری و غیره متعلق به پرسنل شهرداری رشت به شهردار رشت تأکید کردم اما تاکنون پاسخ مشخصی دراین‌باره داده نشده است.

به گزارش خزرآنلاین، یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در ایامی که کرونا مشکلات فراوانی ایجاد کرده بود تعدادی از پرستاران را جذب کردند اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به اینکه مشکلات کرونا تا حدودی کنترل‌شده است گویا برخی قصد دارند  این افراد را به‌گونه‌ای دست‌به‌سر و مانع جذب آنان شوند.

بهراد ذاکری به انعکاس مطلبی توسط برخی از رسانه‌ها پیرامون سکوت کمیسیون بهداشت و محیط‌زیست شورای شهر رشت درباره مناقصه سازمان پسماند شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: بهتر است برخی از رسانه‌ها اخبار را کاملاً رصد کرده و سپس نسبت به درج چنین خبرهایی اقدام و دقت کنند و بر اساس آمار موجود  بنده چندین جلسه دراین‌باره برگزار کرده‌ام.

وی به وضعیت برخی از مشاوران شورا اشاره کرد و گفت: افرادی هستند که پیش از دوران حضور بنده در شورای شهر رشت به‌عنوان مشاور و راننده مشغول فعالیت بوده‌اند اما متأسفانه امروزه شاهد این هستیم که برخی از این افراد توانمند که سالیان طولانی است با این عنوان و در حوزه‌هایی همچون روابط عمومی مشغول فعالیت بوده‌اند را  بدون علت مانع از حضور و ادامه همکاری آنان شده‌اند که به‌طور یقین این مهم با پیگیری در اداره کار تبعاتی برای شورا و شهرداری دارد و باید هر چه سریع‌تر وضعیت مشاوران شورا تعیین تکلیف شود.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به اینکه بسیاری از فرصت‌های رشت در حال سوخت شدن هستند اظهار کرد: بحث تراموا از دوران فعالیت شورای سوم شهر رشت  مطرح شد و در دوران فعالیت شورای چهارم رشت نیز در بحث امکان‌سنجی با پیشرفت‌های خوبی همراه شد.

رضا رسولی با بیان اینکه درنهایت گام‌های مؤثری پیرامون  تراموا برداشته شد افزود: پیگیری‌های تراموا در شهری همچون شیراز کمتر از یک سال به طول انجامید و کلنگ اجرای پروژه به زمین خورد اما متأسفانه این پروژه در شهر رشت پیشرفت زیادی دراین‌باره نداشت و درنهایت در زمستان ۹۸ عمده مشکلات آن برطرف شد.

وی با انتقاد از اینکه فرصت‌های  شهر رشت در حال سوخت شدن هستند بیان کرد: اعضای شورا وظایفی در قبال مردم رشت دارند  و باید پاسخگوی مردم باشند. رمضان پور با اشاره به اینکه مردم رشت با هزاران امید به اعضای شورا رأی اعتماد دادند بیان کرد: باید با اتحاد و همدلی به تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده برای رشت کمک کنیم.

در این جلسه موضوع استعفای رئیس شورای اسلامی شهر رشت یک‌بار دیگر مطرح شد که به علت عدم حضور رئیس شورا این استعفا به رأی گذاشته نشد و همچنین طرح سؤال از شهردار رشت نیز که توسط حجت جذب در جلسه امروز شورا مطرح شد اعلام وصول شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه قصد طرح سؤال از شهردار رشت را دارم اظهار کرد: مباحث فراوانی را بارها پیرامون حق بیمه، اضافه‌کاری و غیره متعلق به پرسنل شهرداری رشت به شهردار رشت تأکید کردم اما تاکنون پاسخ مشخصی دراین‌باره داده نشده است.

حجت جذب با بیان اینکه اجاره منزل مسکونی با رقم هنگفت از دیگر مواردی است که نسبت به آن انتقاد دارم افزود: ملکی بابت سکونت شهردار رشت تحت تملک شهرداری وجود دارد اما علیرغم این مهم، شهردار رشت نسبت به اجاره منزل برای سکونت با هزینه هنگفت اقدام کرده است.

وی با تأکید بر اینکه عدم ساماندهی گلزار شهدای رشت، عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران، حیف‌ومیل منابع و غیره از دیگر موارد طرح سؤال بنده از شهردار رشت است گفت: علیرغم تذکرات شفاهی و کتبی مکرر، عدم اقدام عاجل جهت تخلیه و مرمت ابنیه تاریخی در اختیار شهرداری رشت شامل ساختمان تاریخی  شهرداری، خانه فرهنگ و هنر و خانه میرزا خلیل رفیع بر اساس برنامه‌وبودجه مصوب ۹۸ و غیره از دیگر مباحثی است که در طرح سؤال از شهردار رشت به آن تأکیددارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار