کد خبر: ۸۵۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 14 May 2020
 
جلسه طرح تکریم ارباب رجوع با حضور مدیرکل،معاونین،روسای ادارات بازرسی و حراست و رئیس و کارشناسان اداره ارتباطات و مراجعات برگزار شد.
 
پاسخگویی به ایثارگران باید در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام شود.
 
 
به گزارش ایثار گیلان،عبداله پاکاری در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: همه کارمندان بنیاد موظف هستند به بهرین شکل به جامعه معزز ایثارگری پاسخگو باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع فی نفسه یک اصل مهم و اخلاقی در تمام دستگاه ها می باشد گفت : این اصل در بنیاد شهید که وظیفه خدمت رسانی به شریف ترین قشر جامعه را دارد همیشه رنگ و بویی خاص را به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه باید در پاسخگویی به شیوه گفتار و رفتار کاملا دقت شود افزود : باید ضمن تقویت نقاط قوت نسبت به رفع برخی کاستی ها بکوشیم.

پاکاری بررسی عملکرد حوزه های تخصصی در اداره کل و شهرستان ها را از راه های افزایش رضایت مندی جامعه هدف دانست و تصریح کرد : پاسخگویی به مراجعه کنندگان باید در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام شود.

این مقام مسئول در ادامه به خدمات غیرحضوری بنیاد مانند میز خدمت الکترونیک و سامانه ۱۶۱۶ در راستای افزایش رضایت مندی مراجعین اشاره کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار