کد خبر: ۸۴۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 13 May 2020

اختصاص ۲.۲ میلیارد تومان اعتبار ملی برای تصفیه خانه سپیدرود رشت

تابناک/ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از اختصاص ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی برای تصفیه خانه سپیدرود رشت خبر داد.

علی احمد شهیدی روز چهارشنبه در مراسم تفاهم نامه بین شرکت آب و فاضلاب استان گیلان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان به منظور افزایش آب تحویلی به  شهرک صنعتی سپید رود رشت  افزود:  در حال حاضر تصفیه خانه سپید رود رشت ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در حال حاضر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  از اعتبارات ملی برای این مهم اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنایع  کوچک و متوسط ایران در سال جهش تولید اقدامات خوبی را در راستای حمایت از صنعتگران و تولید انجام می‌دهد، اظهار کرد: در سال جدید، تهدید  به فرصت تبدیل شد و توانستیم ظرفیت آب شهرک صنعتی سپید رود رشت را افزایش دهیم.

شهیدی شهرک صنعتی سپیدرود رشت را یکی از بهترین شرکت های صنعتی کشور در آینده نزدیک خواند و گفت : به منظور تحقق جهش تولید از  لحاظ زیرساخت ها نباید دچار مشکل باشیم که یکی از این زیرساخت‌ها تأمین آب برای شهرک های صنعتی است.

وی تصریح کرد: آب مورد نیاز شهرک های صنعتی از چاهها تامین می شود که علاوه بر آن به ظرفیت آب این شهرک از سوی آب و فاضلاب استان نیز افزوده شده است.

شهیدی گفت :بر همین اساس در حال حاضر برای تامین آب شهرک های صنعتی ظرفیت ورودی آن از ۱۰ به ۲۵ لیتر در ثانیه یعنی ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته به پتانسیل برق این شهرک افزوده شد که اگر این اقدام انجام نمی شد، هم اکنون ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن نیاز داشت.

شهیدی در ادامه با توجه به نامگذاری سال به عنوان سال جهش تولید و تاثیرات سوء ویروس کرونا بر تولید تصریح کرد: به منظور کمک به صنعتگران در راستای تحقق جهش تولید اقساط سه ماهه (اسفند فروردین و اردیبهشت) انتفاع اراضی از صنعتگران اخذ نشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خاطر نشان کرد : با وجود دشواری های مالی سازمان صنایع متوسط و کوچک ایران و شرکت های صنعتی همواره از تولید حمایت می کند.

در تفاهم نامه امروز بین شرکت شهرک های صنعتی گیلان و شرکت آب و فاضلاب استان ظرفیت آب تحویلی به صنعتی سپیدرود رشت افزایش یافت.

گیلان دارای ۳۳ شهرک و نواحی صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار