کد خبر: ۸۴۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 09 May 2020
گروه جهادی کریم اهل‌بیت (ع) که به تبعیت از بخشش و مهربانی امام حسن مجتبی (ع) ۱۵۰ بسته غذایی و تعداد دو هزار غذای نذری را در شام ولادت کریم اهل بیت (ع) بین نیازمندان حاشیه شهرستان رشت توزیع کردند.
کمک مؤمنانه| از توزیع ۱۵۰ بسته‌ معیشتی تا افطاری ۲۰۰۰ نیازمند بر سفره کریمِ اهل بیت(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پس از شیوع کرونا در گیلان بسیاری از مشاغل تعطیل و بسیاری از سرپرستان خانوار کسب و کار خود را از دست دادند و در این شرایط سخت اقتصادی شاید تنها نگرانی آنان شرمنده شدن در پیش همسر و بچه‌های خود است اما کاری از آنان در این ایام برنمی‌آمد زیرا ازیک‌طرف ترس از ابتلا شدن به کرونا را داشته و از طرفی دیگر نگران امرار و معاش خانواده خود هستند.

ماه رمضان ماه بخشش و مهمانی خدا بوده و در این ماه پروردگار تأکید زیادی به انجام کارهای خیرخواهانه دارد و به این دلیل بود که این ماه را زیباترین ماه پروردگار می‌نامند و اینجا بود که گروه‌های جهادی دیار میرزا به پا خواسته و به یاری نیازمندان شتافتند.

یکی از این گروه‌های گروه جهادی کریم اهل‌بیت (ع) که به تبعیت از بخشش و مهربانی امام حسن مجتبی (ع) در ایام کرونا در کنار نیازمندان بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم دریغ نکردند و این کمک‌ها در ماه رمضان هم ادامه‌دار بوده است.

 

گروه جهادی کریم اهل‌بیت (ع) در ماه رمضان به تبعیت از امام رئوف ما شیعیان امام حسن مجتبی (ع) به یاری نیازمندان رفته و در دو مرحله با ارائه بسته‌های غذایی به این خانواده‌ها کمک کرده و به جهانیان نشان دادند گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی در همه عرصه و بحران‌ها در کنار مردم هستند.

در همین خصوص مسؤول گروه جهادی کریم اهل‌بیت (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه گروه جهادی کریم اهل‌بیت از روزهای اول شیوع کرونا در کنار مردم شهرستان رشت است، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا در استان گیلان عده‌ای از جوانان انقلابی رشتی شروع به تشکیل گروه جهادی با عنوان کریم اهل‌بیت کرده و در تمام این روزها در کنار مردم بوده است.

معین وفادار اقدامات گروه جهادی کریم اهل‌بیت را فقط مختص به تهیه اقلام بهداشتی ندانست و افزود: در روز وفات حضرت خدیجه (س) جوانان این گروه جهادی ۱۵۰ بسته غذایی را در محلات محروم عینک و دخانیات توزیع کردند.

 

وی با اذعان به اینکه گروه جهادی کریم اهل‌بیت با ابتکار خود یاد سردار قاسم سلیمانی را در سفره‌های افطاری مردم زنده نگه‌داشته است، بیان کرد: در تمامی بسته‌های غذایی اهداشده توسط جوانان این گروه جهادی عکس سردار دل‌ها نقش بسته و نام فرستنده را سردار سلیمانی از بهشت و نام گیرنده را هم‌وطن مهربان در رشت نوشتند که اقدام بسیار خوب و زیبایی بوده است.

مسؤول گروه جهادی کریم اهل‌بیت (ع) با اشاره به توزیع بسته‌های افطار در شب میلاد امام حسین مجتبی (ع) تصریح کرد: یکی از خصوصیات امام حسن مجتبی (ع) مهربان بودن آن حضرت بوده است و به همین دلیل نام این گروه جهادی را کریم اهل‌بیت نامیده و دیشب دو هزار بسته غذایی به نیت این امام عزیز شامل، پنیر، سبزی، بامیه، خرما و کتلت را در مناطق محروم عینک و دخانیات و احمد سرگوراب توزیع کردیم.

 

وفادار با تقدیر از همراهی بانوان در تهیه دو هزار بسته غذایی بیان کرد: بانوان گروه جهادی کریم اهل‌بیت (ع) به‌صورت خودجوش دو هزار کتلت را تهیه‌کرده و در اختیار مردم نیازمند قرار دادند تا سفره افطاری مردم مستضعف رنگین شود.

وی یکی از مشکلات ایام کرونا را افسردگی عده‌ای از مردم به علت خود قرنطینه کردن دانست و گفت: به مناسبت میلاد امام حسین مجتبی (ع) برای ایجاد نشاط در جامعه و ایجاد انگیزه در میان مردم کاروان شادی را در سطح شهر رشت راه انداخته و سه هزار بسته شکلات را در بین مردم توزیع می‌شود.

مسؤول گروه جهادی کریم اهل‌بیت با تأکید بر ادامه‌دار بودن فعالیت‌های این گروه جهادی افزود: جوانان کریم اهل‌بیت با یکدیگر هم‌قسم شدند تا پایان شکست کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در کنار مردم عزیز رشت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار