کد خبر: ۸۴۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 08 May 2020

 

تابناک/نماینده مردم لنگرود در مجلس بیان اینکه فلسفه ایجاد مناطق آزاد در کشورمان برای افزایش تولید است، گفت: بخش صنعتی منطقه آزاد انزلی در ۶۱ هکتار واقع است، در حالی که باید این منطقه برای مراودات بازرگانی با اوراسیا نقشی ویژه ایفا کنند.

 
لاهوتی: فلسفه ایجاد مناطق آزاد در کشور برای افزایش تولید است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 16 اردیبهشت) پارلمان در موافقت با کلیات لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی، گفت: منطقه آزاد انزلی 20 سال پیش در وسعت 8 هزار هکتار ایجاد شده است که باید 2 هزار هکتار به آن افزوده شود.

وی با بیان اینکه فلسفه ایجاد مناطق آزاد در کشورمان برای افزایش تولید است، اظهار داشت: بخش صنعتی منطقه آزاد انزلی در 61 هکتار واقع است، در حالی که باید این منطقه برای مراودات بازرگانی و تجاری با اوراسیا نقشی ویژه ایفا کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سرزمین‌های مناطق آزاد باید شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای صادرات و واردات فراهم کنند، به همین دلیل باید تلاش کنیم تولیدکنندگان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آن مناطق برده و معافیت‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آنها بدهیم تا بتوانند محصولات‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار