کد خبر: ۸۴۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 04 May 2020
تابناک/تعداد بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی استان گیلان در گروه مشاغل آزاد در پایان اسفند 98 به 70 هزار نفر رسید .
رشد قریب به 10 درصدی بیمه شدگان مشاغل آزاد در تامین اجتماعی گیلان
 
 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به خبر فوق ، اظهار داشت : تا پایان سال 97 تعداد بیمه شدگان گروه مشاغل آزاد تحت پوشش استان 63 هزار نفر بود که این تعداد در پایان اسفند 98 با 9/6 درصد رشد به 70 هزار نفر رسید .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه کسبه در حرف و مشاغل مختلف ، زنان خانه دار ، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ، نویسندگان و پدیدآورندگان آثار و دانشجویان مهمترین اقشار تشکیل دهنده این گروه هستند، اذعان داشت : زنان سهم قابل توجهی در گروه بیمه شدگان مشاغل آزاد گیلان دارا هستند .

وی افزود : شمار بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در سال 98 با 3/2 درصد رشد به 245 هزار نفر رسیده است .

 حسین نژاد با بیان اینکه در سالهای اخیر همواره درصد رشد مستمری بگیران از بیمه شدگان اصلی در استان گیلان بیشتر بوده است، خاطر نشان ساخت : این اتفاق در سال 98 بصورتی ویژه شکل گرفت بگونه ای که تعداد افزایش مستمری بگیران نیز از تعداد رشد بیمه شدگان اصلی بیشتر بوده است که این مهم در شاخص نسبت پشتیبانی کاملاً ملموس و اثرگذار است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان یادآور شد: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در پایان سال 98 نسبت به سال قبل از آن با 3/7 درصد رشد به 9 هزار نفر رسید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار