نشست مشترک شرکت های عضو گروه 12 ( ذوب آهن اصفهان ، فولاد مبارکه ، فولاد خوزستان ، فولاد هرمزگان ، شرکت ملی مس ایران ، ایرالکو ، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و ...) با صندوق ضمانت صادرات ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 03 May 2020

در این جلسه افروز بهرامی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران رویکردها و سیاست های جدید این صندوق از جمله خدمات به ذی نفعان اصلی ؛ صادر کنندگان ، بانک ها و سرمایه گذاران را تشریح نمود .

در خصوص صادرکنندگان ، بیمه نامه پوشش نوسانات نرخ ارز و ضمانت نامه های بانکی ، در خصوص بانک ها ، ضمانت نامه های اعتباری ، ریالی و ارزی ، پوشش بیمه نامه خرید دین اسناد صادراتی ، بیمه پوشش ضمانت نامه بانکی و در خصوص سرمایه گذاران ، بیمه نامه پوشش ریسک سیاسی و سرمایه گذاری صادرات محور تشریح گردید.

در این جلسه مسئولین شرکت ها به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص نحوه تعامل و همکاری با صندوق ضمانت صادرات ایران برای توسعه صادرات و افزایش بهره گیری از خدمات این صندوق پرداختند .

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این نشست ، خلاصه عملکرد این شرکت در چند سال اخیر در حوزه تعامل و همکاری با صندوق ضمانت صادرات ایران را بیان نمود و درجهت توسعه بهره گیری از خدمات صندوق مذکور ، به خصوص در مورد پوشش بیمه ای صادرات و پوشش ریسک های واردات پیشنهاداتی را ارائه نمود .

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران نیز با تاکید بر اینکه ذوب آهن اصفهان یکی از پیشگامان تعامل با صندوق ضمانت صادرات است ، بر رفع موانع و مشکلات جاری تاکید کرد و در این خصوص قول مساعد داد.

خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو نیز ضمن جمع بندی مباحث ، بر افزایش تعامل شرکت های فولادی و معدنی با صندوق ضمانت صادرات ایران تاکید کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار