کد خبر: ۸۴۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 01 May 2020

توزیع اقلام بهداشتی به رانندگان تاکسی در آستارا

تابناک/مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا از توزیع ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی برای پیشگیری از بیماری کرونا، طی دو مرحله به رانندگان تاکسی شهری خبر داد.

بهزاد پیران روز جمعه در حین توزیع اقلام بهداشتی به رانندگان تاکسی در شهر آستارا گفت: دیروز و امروز هزار و ۲۰۰ عدد ماسک، ۵۰۰ جفت دستکش و هزار لیتر محلول ضدعفونی به رانندگان تاکسی شهری آستارا توزیع شد.

وی اظهار کرد: نحوه ضدعفونی تاکسی و تهیه محلول گندزدایی به تاکسیرانان آموزش داده شد و تاکسی ‌های شهری به طور مرتب توسط گروه های جهادی ضدعفونی می‌شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا گفت: شهروندانی که اشیاء و اجناس خود را در تاکسی ها جا گذاشته اند، به دفتر شرکت تعاونی تاکسیرانی در خیابان شهید رستمیان مراجعه کنند.

پیران از شهروندان و مسافران خواست از سوار شدن به تاکسی های فاقد آرم، علائم و مشخصات سازمان حمل و نقل همگانی و شرکت تعاونی تاکسیرانی شهرستان آستارا خودداری کنند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که این روزها نه تنها کشور ما بلکه بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر کرده، از همان روزهای نخست گیلان را هم به شدت متاثر کرد و این خطه از جمله کانون های این بحران در کشور بود که از این محل هم خسارتهای سنگینی به آن و نیز اقشار آسیب پذیر و مشاغل مختلف وارد شد.

۳۶۷دستگاه تاکسی شهری، هزار و ۲۵۰ دستگاه تاکسی تلفنی، ۷۰ دستگاه تاکسی بی سیم و ۱۲۰ دستگاه تاکسی محدوده ۲۰ کیلومتری شهر، در آستارا فعالیت می کنند.

شهرستان گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار