کد خبر: ۸۴۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 30 April 2020
 
نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی رشت به حداقل  300 دستگاه اتوبوس جدید

تابناک/ شهردار رشت با اشاره به ضعف های جدی در حوز ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهر گفت: امروز حداقل نیازمند افزودن ٣٠٠ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی این شهر هستیم تا بخشی از نیاز مردم به حمل و نقل عمومی را پاسخ دهیم.

 ناصر حاج محمدی غروب چهارشنبه شب در جلسه شورای اسلامی رشت افزود: رشت به لحاظ برخورداری از اتوبوس در مقایسه با شهرهای بزرگ دیگر دارای ناوگان اتوبوسی ضعیفی است که این کمبود باید رفع شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ٥٠ دستگاه اتوبوس در این شهر فعال است افزود : این تعداد کافی نیست و به ناچار بسیاری از مردم خودروهای شخصی به خیابان های می آورند خود بر معضل ترافیک شهر افزوده است.

 وی عنوان کرد : به منظور حل این مشکل و اختصاص اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی پیگیری های لازم انجام شده است و امیدواریم در سال ۹۹ بخشی از این نیاز تامین شود.

شهردار رشت با تشریح اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای مختلف در رشت خاطر نشان کرد: پروژه ١٠٠ کیلومتری فیبر نوری در این کلانشهر در حال اجراست و تاکنون ٤٣ کیلومتر به انجام رسیده است.

وی بیان داشت: احداث تصفیه خانه شیرابه در محل دفن زباله در سراوان رشت و احداث ساختمان زباله سوز از جمله پروژه های در دست اجرای شهرداری رشت است.

حاج محمدی با اشاره به اجرای پروژه های شهرداری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) افزود : قرار است پروژه ها با اولویت اجرا شود که هم اکنون زیرگذر میدان نیروی دریایی و شهدای ذهاب و زیرگذر، همکف و روگذر میدان ولیعصر (عج) در اولویت است.

رشت دارای حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار