استاندار گیلان:
تابناک / استاندار گیلان وزارت اطلاعات را از دستاوردها و سرمایه‌های نظام اسلامی و یک نهاد مردمی خواند و گفت: تحقق جهش تولید که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار امسال نامگذاری شده، بسیاری از مشکلات اقتصادی پساکرونا را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۸۳۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 15 April 2020
 
 

تابناک / استاندار گیلان وزارت اطلاعات را از دستاوردها و سرمایه‌های نظام اسلامی و یک نهاد مردمی خواند و گفت: تحقق جهش تولید که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار امسال نامگذاری شده، بسیاری از مشکلات اقتصادی پساکرونا را کاهش می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع عصر روز(شنبه) در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل اطلاعات استان که به مناسبت گرامیداشت هفته مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد؛ اظهار داشت: تأسی انقلاب اسلامی ایران به روش حکمرانی علوی و سیره نبوی و تامین امنیت و سلامت و اولویت قرار دادن آنهاست.
وی ادامه داد: جامعه امروز بیش از همیشه؛ نیاز به آرامش، نشاط و امید دارد و مردم ما بی تردید نقش اثرگذار سربازان گمنام امام زمان (عج) را در تأمین، تقویت و تحکیم امنیت و ثبات در جامعه ایران اسلامی، هیچ گاه فراموش نمی کنند.
استاندار گیلان وزارت اطلاعات را از مهمترین دستاوردها و سرمایه های نظام اسلامی خواند و یکی از ارکان فعالیت در این مجموعه را جامعه محور عمل کردن و مردمی بودن ذکر و اضافه کرد: همین مولفه در کنار فرا جناحی بودن وزارت اطلاعات، مهمترین عاملی است که اعتمام مردم را به این مجموعه جلب کرده و آحاد جامعه با شنیدن نام این نهاد، احساس امنیت و آرامش می کنند.
وی یادآور شد: وزارت اطلاعات به عنوان یک نهاد مردمی، روز به روز با قدرت و صلابت بیشتری در عرصه های مختلف نظام و در کنار مردم، پای کار است.
دکتر زارع تصریح کرد: نمونه های آشکار تاریخی بویژه طی سال های اخیر، به وضوح نشان داده که دشمنان انقلاب، نظام و مردم ایران، دست از وارد آوردن فشار به ملت ایران نمی کشند و بلکه از آن به عنوان " استراتژی فشار حداکثری " نیز یاد می کنند ولی مردم ما همواره در آزمایش سخت مقابله با این فشارها، در برابر بدخواهان فداکاری کرده و سربلند نیز شده اند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید گفت: تحقق این شعار و نیز برطرف کردن موانع کسب و کار بسیاری از مشکلات اقتصادی پساکرونا را کاهش می دهد .
استاندار گیلان در ادامه سخنانش همچنین به شیوع بیماری کووید 19 و ویروس کرونا در کشور اشاره و اضافه کرد: دولت تدبیر و امید برای حمایت از اصناف و اقشار آسیب دیده ناشی از این بیماری، در بخش های درمانی و نیز اقتصادی، برنامه ریزی هایی انجام داده است.
وی با یادآوری شعارهای نامگذاری شده سالانه از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: لازم است به طور جدی توجه داشته باشیم که پیوستگی معناداری بین شعارهای نامگذاری شده سال وجود دارد و معتقدم متناسب با تحولات داخلی، منطقه ای و بین المللی انتخاب می شوند .
دکتر زارع با تصریح اینکه ایجاد امنیت در فضای کسب و کار و سرمایه گذاری، از سرمایه مهم‌تر است؛ افزود: باید نقش آفرینی وزارت اطلاعات در مقطع خطیر جنگ اقتصادی علیه کشور، در حفظ و ارتقاء فضای امن در حوزه کسب و کار و سرمایه گذاری ادامه یابد.
وی ادامه داد: البته توجه به حل مشکلات اقتصادی مردم، سالم بودن عرصه فعالیت های فرهنگی، شادابی شهروندان و مقابله با شکاف های اجتماعی مهمترین نیاز امروز کشور است که وزارت اطلاعات سهم برجسته ای در توجه و رفع آنها دارد.
دکتر زارع در خاتمه سخنانش با تبریک مجدد سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج) گفت: در سایه تلاش های پیوسته سربازان گمنام آن حضرت، افقی روشن در تامین امنیت پایدار آتیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران ترسیم شده و انشالله تداوم خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار