مسئول ورزش بانوان استان کرمانشاه گفت: هرچند برخی انتقاد‌ها از سوی بانوان ورزشکار استان درخصوص بی توجهی به آن‌ها مطرح می‌شود، اما همه تلاشمان را کرده‌ایم تا هوای قهرمانانمان را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۳۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 11 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،نرگس یوسفی، به تشریح وضعیت ورزش بانوان در کرمانشاه طی یکسال اخیر پرداخت و اظهار کرد: سال گذشته ۱۷۰ بانوی ورزشکار کرمانشاهی در رشته‌های مختلف به اردوی تیم‌های ملی دعوت و تعدادی از آن‌ها نیز به مسابقات برون مرزی اعزام شدند که یک موفقیت خوب برای ورزش بانوان استان بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در بخش بانوان در بیشتر رشته‌های ورزشی قهرمانان خوبی در استان داریم که جایگاه ورزش بانوان استان را در کشور بالا برده‌اند.

مسئول ورزش بانوان استان با اشاره به تعطیلی اردوی تیم‌های ملی مختلف به دلیل شیوع بیماری کرونا، عنوان کرد: بانوان ملی پوش کرمانشاهی این روز‌ها در منزل مشغول انجام تمرینات هستند و ما نیز بصورت مداوم با آن‌ها در ارتباط هستیم و وضعیت تمریناتشان را رصد می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تعدادی از این ورزشکاران هم از اداره کل تقاضای تجهیزات ورزشی داشتند که در اختیارشان گذاشتیم.

یوسفی در ادامه در پاسخ به اینکه برخی از بانوان قهرمان کرمانشاهی از وضعیت ورزش بانوان در استان انتقاد دارند، گفت: متاسفانه گا‌ها این ورزشکاران انتظار دارند امکاناتی که در پایتخت و اردوی تیم‌های ملی برایشان فراهم است، در استان نیز برایشان مهیا باشد، درحال که ما برخی از این امکانات را در اختیار نداریم، اما همه تلاشمان را هم می‌کنیم تاجایی که ممکن است امکانات خوبی در اختیارشان بگذاریم.

وی تصریح کرد: انتقاد برخی از این ورزشکاران هم به این مسئله است که چرا در استان تیم‌های لیگ برتری در رشته‌های مورد نظر آن‌ها را نداریم و عامل این موضوع را کوتاهی اداره کل و یا هیات‌ها می‌دانند، درحالیکه اینگونه نیست.

مسئول ورزش بانوان کرمانشاه حضور یک تیم در رقابت لیگ‌های مختلف را مستلزم تامین اعتبار بالایی دانست و گفت: بسیاری از هیات‌های ورزشی از پس تامین چنین هزینه‌هایی بر نمی‌آیند و از طرف دیگر اداره کل هم نمی‌تواند تیم‌داری کند.

وی عنوان کرد: حضور تعدادی از قهرمانان و بانوان ورزشکار استان در شهر‌های دیگر و بازی کردن برای آن‌ها به معضلی تبدیل شده که از آن آگاهیم، اما مشکلات اقتصادی مانع می‌شود که خواسته آن‌ها را برآورده کنیم.

یوسفی بابیان اینکه جذب اسپانسر برای ورزش بانوان بسیار سخت است، اعلام کرد: اسپانسر بدنبال حمایت از تیمی است که برایش بعد تبلیغاتی داشته باشد، درحالیکه ورزش بانوان کمتر دیده می‌شود.

وی متذکر شد: البته در برنامه‌های امسال در نظر داریم تا از رشته‌هایی که در آن پتانسیل‌های زیادی داریم حمایت کنیم و بتوانیم با جذب اسپانسر تیم‌های لیگی تشکیل دهیم.

مسئول ورزش بانوان کرمانشاه در پاسخ به اینکه برخی هیات‌های ورزشی توجه چندانی به ورزش بانوان ندارند، عنوان کرد: این موضوع را نمی‌پذیریم که هیات‌های ورزشی به ورزش بانوان بی توجه‌اند، چرا که می‌دانیم هیات‌ها در توجه به ورزش بانوان کم کاری نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزایش نشاط و سلامت همه بانوان کرمانشاهی و توجه به ورزش همگانی را از برنامه‌های پیش روی ورزش بانوان در استان خواند و گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته برای جذب هر چه بیشتر بانوان استان به سمت ورزش و بردن نشاط و شادابی به دل خانواده‌ها برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلفی را برگزار می‌کنیم.

یوسفی در ادامه به شیوع بیماری کرونا و در خانه ماندن بسیاری از خانواده‌ها هم اشاره کرد و گفت: این روز‌ها با کمک هیات همگانی استان برای توسعه ورزش میان خانواده‌ها مسابقه مجازی "سلامتی و نشاط در خانواده‌ها" را در حال اجرا داریم.

وی تصریح کرد: در این مسابقه از خانواده خواسته‌ایم تا کلیپ‌های ۵ تا ۱۰ دقیقه از ورزش خود در خانه را برای ما بفرستند و در پایان به نفرات برتر جوایزی خواهیم داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار