سالاری از بهره‌برداری از بزرگ‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه تشخیص پزشکی گیلان در بیمارستان رازی رشت تا اواسط اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 08 April 2020

 

«ارسلان سالاری» امروز(چهارشنبه، ۲۰ فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه و تجهیز زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی گیلان از ابتدای اسفند که کرونا ویروس در استان شیوع یافت گفت: در این ایام اعتبارات خوبی به جهت جبران عقب‌ماندگی‌های بهداشتی و درمانی استان از سوی وزارت بهداشت اختصاص یافت.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تجهیز بیمارستان‌های استان به دستگاه‌های امحا زباله، اکسیژن‌ساز، لنژری، انواع اتوکلاو، دیزل ژنراتور و یا ACT افزود: بخشی از کمبودهای استان که سال‌ها از مطالبات ما بوده در بحران کرونا ویروس رفع شد.

 

وی با اشاره به احداث آزمایشگاه در مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی رشت که قبل از آن به‌علت کمبود فضا امکان تجهیز آزمایشگاه به تجهیزات پیشرفته تشخیصی را نمی‌داد اظهارداشت: آزمایشگاه بیمارستان رازی در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار درحال ساخت است.

 

سالاری با بیان اینکه آزمایشگاه بیمارستان رازی به‌عنوان آزمایشگاه مرکزی استان محسوب می‌شود که در تلاشیم تا نیمه نخست اردیبهشت به بهره‌برداری برسد خاطرنشان ساخت: این آزمایشگاه به‌لحاظ مساحت و پیش‌بینی تجهیزات آزمایشگاهی یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین مراکز آزمایشگاهی استان است که با ارائه خدمات سریع به مردم، اقدامات درمانی را تسریع می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار