استاندار خوزستان گفت : اپیدمی کرونا فقط با رفتار مناسب مردم کنترل خواهد شد؛ پس مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بیشتر رعایت کنند.
کد خبر: ۸۳۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 08 April 2020

مردم خطر کرونا را جدی بگیرند/ آمار فوتی‌ها در دزفول نگران‌کننده است

غلامرضا شریعتی امشب در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان دزفول، اظهار کرد: در یازده روز گذشته برخی از شهرستان‌های خوزستان هیچ بیمار مبتلا به کرونایی نداشته‌اند که این نشان از اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهرستان‌ها است.

وی افزود:  آمار فوتی‌های بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان دزفول رضایت‌بخش نیست که باید مداخلات را بیشتر کنیم و خطر را به‌صورت جدی به مردم گوشزد کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در حال حاضر تنها راهکار کنترل کرونا است، گفت: دزفول یک شهرستان کشاورزی بوده و درحال نزدیک شدن به فصل برداشت محصولات است که انتظار می‌رود، مردم این شهر جداً با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی نسبت به برداشت محصول اقدام کنند.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم مردم دید و بازدیدها و تفریحات را کاهش دهند ولی تعداد بیماران نشان می‌دهد، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بین ترددهای شهری دزفول رعایت نشده است.

شریعتی تصریح کرد: مردم دزفول به یکدیگر تذکر دهند و در آگاهی‌بخشی هم تلاش کنند تا شرایط به روال عادی برگردد و به سمت آبادانی شهر و استانمان گام برداریم.

استاندار خوزستان بیان کرد: کنترل این ویروس فقط با رفتار مناسب مردم امکان‌پذیر است اما رفتار مردم در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول نشان می‌دهد، برخورد مردم در مقابله با این ویروس مطابق با سیاست‌های اعمال شده، نبوده است.

وی تاکید کرد: مسئولین ستاد مدیریت کرونا در شهرستان دزفول از هر نوع اقدامی در زمینه اطلاع‌رسانی و اغناسازی مردم دریغ نکنند تا با سرعت بیشتری به سمت خاموشی بیماری گام برداریم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار