تابناک / ملیات محلول پاشی مواد ضدعفونی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا همچنان به طور مداوم به وسیله شهرداری رشت در حال انجام است.
کد خبر: ۸۳۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 08 April 2020
 
  تابناک / ملیات محلول پاشی مواد ضدعفونی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا همچنان به طور مداوم به وسیله شهرداری رشت در حال انجام است.
 
 
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در مراکز پر تردد شهر همچون بازار بزرگ رشت، پیاده راه هسته مرکزی شهر، پمپ بنزین ها، محدوده های حواشی بیمارستان های شهر، سرویس های بهداشتی عمومی، خیابان های اصلی و مناطق تجمع مردمی و محلات، عملیات محلول پاشی به طور مرتب و مداوم انجام می شود.

این عملیات به وسیله نیروهای خدمات شهری، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان مدیریت پسماند ها، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین نیروهای مناطق پنجگانه شهرداری رشت به انجام می رسد.

گفتنی اینکه با تدبیر و مدیریت شهردار محترم رشت ،مدیریت این عملیات بر عهده مناطق پنجگانه شهرداری رشت گذاشته شده تا هماهنگی های لازم برای پوشش همه مناطق و محلات شهر به خوبی صورت پذیرد.

در همین ارتباط معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز گفت: با تدبیر صورت گرفته به وسیله شهردار محترم هم اکنون کار محلول پاشی مواد ضدعفونی با مدیریت مناطق پنجگانه شهری به طور منظم و مداوم در همه شب ها از ساعت ۲۲۰۰ شروع می شود.

علی مقصودی افزود: همچنین شهرداری رشت کار تامین محلول ضدعفونی برای تعداد قابل توجهی از گروه ها و هیاتهای مذهبی و مردمی شهر را نیز بر عهده گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت همچنین افزود: مردم می توانند با کاهش بیشتر تردد های غیر ضروری و جلوگیری از خارج شدن بی مورد از خانه ها، چرخه و زنجیره آلودگی ویروسی را به حداقل ممکن رسانیده و قطع نمایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار