تابناک / دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت و اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای استان گیلان شرکت کردند.
کد خبر: ۸۳۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 08 April 2020
 
  تابناک / دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت و اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای استان گیلان شرکت کردند.
 
 
 
 

به گزارش واحد خبر مدیریت امور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری‌ رشت، در این نشست که معاونان استاندار گیلان و مدیران کل استان حضور داشتند، استاندار گیلان با بیان اینکه در مقطع زمانی کنونی نیازمند تلاش مضاعف همه مسئولان هستیم، به در پیش بودن فصل کشاورزی اشاره نمود و بر لزوم اتخاذ تدابیری اصولی برای تسهیل کار کشاورزان تأکید کرد.

دکتر ارسلان زارع در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان گیلان تاکید کرد: طبق گزارش های سازمان جهانی بهداشت، عملکرد جمهوری اسلامی در کنترل و مهار این بیماری مثبت بوده و انشاءالله با همکاری مردم دوره کنترل و رهایی این بیماری در ایران نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر کوتاه تر خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک بتوانیم پایان این بیماری در ایران را جشن بگیریم.

 
 
 
 

دکتر زارع همکاری مردم در مدیریت و مهار این بیماری را شایسته قدردانی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی عموماً به توصیه های بهداشتی پزشکان توجه کرده و با وجود همه تنگناها و مشکلات، بخش اعظمی از اصناف به تصمیمات ستاد مدیریت کرونای استان تمکین نموده اند.

وی ضمن قدردانی از مردم استان برای همکاری با مسئولان در جهت مهار بیماری کرونا تصریح کرد: به سبب تاثیر بالای حذف اجتماعات، رفع تماس‌ها و کاهش تردد ها در قطع زنجیره گسترش ویروس، از مردم می خواهم همچنان به روند خود مراقبتی و دیگر مراقبتی ادامه دهند.

استاندار گیلان ادامه داد: قدردان همه کسانی که دغدغه سلامت مردم را دارند و برای تحقق برنامه های توسعه استان، تحقق شعار سال و پیروزی بر بیماری کرونا همت می کنند، هستم اما برخی مدیران در اجرای این برنامه ها کند عمل کرده و چنین می پندارند که روال امور، همچنان عادی و طبیعی است.

وی در پایان خواستار تلاش مضاعف مسئولان برای توسعه و پیشرفت گیلان شد.

گفتنی است ور این نشست اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهر رشت و دکتر ناصر حاج محمدی شهردار این شهر نیز حضور داشتند و به سخنان و دستورات استاندار گیلان در زمینه مقابله به ویروس کرونا توجه کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار