علی خاکسار با اشاره به اینکه هنوز اماکن گردشگری بازگشایی نشده است بیان کرد: هنوز دستورالعملی در خصوص بازگشایی اماکن گردشگری اعلام نشده و منتظر ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا هستیم که تاکنون موضوعی اعلام شده است.
کد خبر: ۸۳۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 06 April 2020
معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: اماکن گردشگری همدان همچنان تعطیل است و بازگشایی آن منوط به ابلاغ ستاد مقابله با کروناست.

به گزارش فارس، خاکسار اظهار کرد: با توجه به تعطیلی اماکن تاریخی و گردشگری در سراسر کشور، در ایام نوروز معرفی همدان از طریق فضای مجازی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از طریق سایت میراث فرهنگی و شبکه‌های اجتماعی تبلیغات گردشگری ادامه یافت افزود: از طریق فضای مجازی بازدید‌هایی داشتیم، اما آمار آن‌ها بسیار پراکنده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان یادآور شد: طی ایام نوروز ۳۱ استان کشور با چند هشتک خاص تبلیغات گردشگری را انجام دادند و مانور تبلیغات گردشگری داشتند که بازدید‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه هنوز اماکن گردشگری بازگشایی نشده است بیان کرد: هنوز دستورالعملی در خصوص بازگشایی اماکن گردشگری اعلام نشده و منتظر ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا هستیم که تاکنون موضوعی اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار