با قانون جدیدی که فیفا وضع کرده، کورسوی امیدی برای باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است.
کد خبر: ۸۳۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 04 April 2020

با قانون جدیدی که فیفا وضع کرده، کورسوی امیدی برای باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است.

خبرگزاری میزان: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به تازگی قانونی وضع کرده است که به نظر می‌رسد کمی خیال باشگاه‌ها را راحت کرده است.

این قانون می‌گوید: در صورتی که پنجره نقل‌وانتقالات یک تیم به دلیل عدم پرداخت بدهی از سوی آن باشگاه توسط فیفا بسته شود، هر زمان که آن بدهی پرداخت شد پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه موردنظر باز می‌شود. برای مثال: اگر پرسپولیس از فعالیت در ۳ پنجره نقل‌وانتقالات محروم شود، هر زمان که بدهی خود را بپردازد، فیفا محرومیت پرسپولیس را می‌بخشد و این تیم می‌تواند از پنجره بعدی در نقل‌وانتقالات فعالیت کند.

حالا وضع این قانون در فیفا باعث شده تا کورسوی امیدی برای باشگاه پرسپولیس به وجود بیاید. مسئولان پرسپولیس این روز‌ها به شدت درگیر تهیه پول و تسویه حساب با طلبکاران خصوصا آن‌ها که پرونده‌شان به فیفا کشیده شده، هستند. در این میان خیال باشگاه پرسپولیس راحت است که اگر نتوانستند بدهی‌ها را به طور کامل بپردازند و فیفا این باشگاه را از حضور در بازار نقل‌وانتقالات محروم کرد، این باشگاه می‌تواند تا قبل از فرا رسیدن پنجره نقل‌وانتقالات بعدی پول شاکی‌های خود را تهیه و پرداخت کند تا اجازه فعالیت در نقل‌وانتقالات را بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار