تابناک گیلان/ مهسا طهماسبی با انتشار این عکس نوشت: اوضاع این روزها #سریال_کامیون
کد خبر: ۸۳۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 18 March 2020

تابناک گیلان/ مهسا طهماسبی با انتشار این عکس نوشت: اوضاع این روزها #سریال_کامیون

 

اوضاع و احوال این روزهای خانم بازیگر/ عکس

 

مهسا طهماسبی با انتشار این عکس نوشت:

 

 

فیلمنامه « کامیون » را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است و عوامل سریال برای ساخت آن در بندر انزلی و تهران مشغول به کار شدند.

سیدمسعود اطیابی را مخاطبان سینما با فیلم‌های کمدی می‌شناسند. «تگزاس» یک و دو از آخرین کارهای این کارگردان در سینما هستند که مخاطبانی که سینما را به عنوان سرگرمی می‌پسندند حسابی از آنها استقبال کردند و در نهایت این فیلم‌ها از پرفروش‌های سال سینمای ایران شدند.  اطیابی حالا در تجربه همکاری با تلویزیون برای شبکه دو ماجرای پیشکسوت فوتبالی را به تصویر کشیده که مدتی روی یک کامیون باربری کار می‌کند و آشنایی او با سه جوان ماجراهای جالبی را رقم می‌زند.

«کامیون» البته تا پایان فروردین همراه مخاطبان است و شاید از نکات جالب دیگر درباره این سریال بازی یکی از شرکت‌کنندگان پرحاشیه «عصر جدید» در آن باشد. هادی مرتضی‌زاده که در مرحله اول داوران را حسابی سرکار گذاشت و شگفت‌زده کرد و در مرحله دوم حاضر نشد به روی صحنه «عصر جدید» بیاید یکی از بازیگران این سریال نوروزی است.

مهدی هاشمی ، لعیا زنگنه ، جهانبخش سلطانی، سیاوش مفیدی، شهاب عباسی و ... از جمله بازیگران این سریال هستند که تا پایان فروردین هر شب ساعت ۲۱:۳۰دقیقه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

 

مهسا طهماسبی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار