رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به نتایج رقابت‌های مقدماتی حزب دموکرات از مایکل بلومبرگ و الیزابت وارن به عنوان دو بازنده «سه شنبه بزرگ» نام برد.
کد خبر: ۸۲۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 04 March 2020

به نقل از یورونیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به نتایج رقابت های مقدماتی حزب دموکرات از مایکل بلومبرگ و الیزابت وارن به عنوان دو بازنده «سه شنبه بزرگ» نام برد.

رئیس جمهوری ایالات متحده در صفحه توئیتر خود نوشت: «بزرگترین بازنده امشب با فاصله زیاد مایکل بلومبرگ ریزه است.» او در یکی از توئیت های دیگر خود نیز از الیزابت وارن به عنوان دیگر بازنده «سه شنبه بزرگ» یاد کرد.

مایکل بلومبرگ و الیزابت وارن نتواستند در هیچ کدام از ایالت هایی که رای گیری آنها در جریان «سه شنبه بزرگ» برگزار شد پیروز شوند.

الیزابت وارن در ایالت ماساچوست که خود یکی از دو نماینده آن در مجلس سنای آمریکا است از جو بایدن شکست خورد. مایکل بلومبرگ هم با وجود استفاده از ثروت شخصی اش برای تبلیغ در ایالت های «سه شنبه بزرگ» تنها در منطقه خودمختار ساموآی آمریکا در اقیانوس آرام پیروز شد.

ترامپ همچنین ویدئویی از مایکل بلومبرگ در صفحه توئیتر منتشر کرد که شهردار سابق نیویورک در آن در حال لیس زدن انگشتان خود دیده می شود. رئیس جمهوری آمریکا در توئیت خود به مایکل بلومبرگ توصیه کرده است که انگشتان خود را لیس نزند زیرا این کار برای او و دیگران «غیر بهداشتی و خطرناک» است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار