تابناک / رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به موسوی گفتم باید استخاره کنم، اما او گفت آدمی که عقل داشته باشد این کار را نمی‌کند.
کد خبر: ۸۲۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 01 March 2020

تابناک / رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به موسوی گفتم باید استخاره کنم، اما او گفت آدمی که عقل داشته باشد این کار را نمی‌کند.

 

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسماعیل خلیل زاده سرپرست سابق و رئیس کنونی هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اظهارات موسوی مبنی بر اینکه مدعی شده بود خلیل زاده با هواداران صادق نیست گفت: نمی‌خواهم جواب موسوی را بدهم، زیرا اگر آدم اعتقاد به خدا داشته باشد، چنین دروغی نمی‌گوید که خلیل زاده با چشم اشک بار از جلسه بیرون رفته است. وزیر ورزش می‌تواند شهادت دهد که چنین اتفاقی افتاده یا خیر. در موارد زیادی دلخوری پیش آمد. حتی یک بار به او گفتم باید استخاره کنم که موسوی گفت آدمی که عقل داشته باشد استخاره نمی‌کند. از اینجا بحث ما شروع شد.  

خلیل زاده با رد ادعای موسوی مبنی بر بیرون آمدن از جلسه با چشم گریان گفت: نمی‌خواهم این بحث‌ ادامه پیدا کند. پس از دلخوری‌هایی که پیش آمد قرار بود ساعت ۱۱ شب به رشت بروم. قبل از رفتن موسوی با من تماس گرفت و از من عذرخواهی کرد. فردا که از رشت برگشتم، با موسوی بودم، اما جلسه آن طور که موسوی روایت کرد، پیش نرفت. من یادم نمی‌آید به غیر از مجالس ختم، در جای دیگری گریه کرده باشم.


بیشتر بخوانید: فتح‌الله‌زاده: قول ستاره سوم را به هواداران استقلال می‌دهم/ اختلافات درون خانوادگی نباید به بیرون درز پیدا کند


رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های موسوی که گفته بود در قطر هیچ مذاکره‌ای میان خلیل زاده و وکیل استراماچونی انجام نشده است گفت: موسوی حرف خودش را از زبان وکیل استراماچونی می‌زند. وکیل استراماچونی قبلا حرف‌هایی زده بود و ما هم جواب دادیم. اگر خلیل زاده دروغ می‌گوید، رحمان رضایی و خطیر هم که در تلویزیون حرف‌های من را تایید کردند، دروغگو هستند؟ آیا همه دروغگو هستند؟ وکیل موسوی با وکیل استراماچونی ملاقات کرده و موسوی هم به حرف‌های وکیلش استناد می‌کند. همان موقع که موسوی این حرف‌ها را مطرح کرد، به او گفتم اگر وکیل استراماچونی چنین چیز‌هایی را گفته، واقعیت ندارد. من در ماجرای مذاکره با وکیل استراماچونی، تنها واقعیت‌ها را گفتم و واقعیت همان چیزی است که افرادی مانند علی خطیر و رحمان رضایی در تلویزیون درباره آن صحبت کردند.  

خلیل زاده در خصوص صحبت‌های عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه که مدعی شده بود او در جریان برخی مصاحبه‌ها که از قولش منتشر می‌شود نیست و آن‌ها را شخص دیگری به نام مبین تنظیم و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد گفت: رسانه‌های زیادی با من تماس گرفتند و من مصاحبه‌های زیادی با آن‌ها انجام دادم. اینکه او گفته مصاحبه‌های من را مبین تنظیم می‌کند و به رسانه‌ها می‌دهد، درست نیست.  

رئیس هیئت مدیره استقلال درباره شکایت از موسوی عنوان کرد: من با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکردم که در آن شکایت خود را اعلام کنم. اگر جایی از قول من مصاحبه‌ای منتشر کرده، من در جریان آن نیستم.

 


خلیل زاده در ادامه عنوان کرد: ما به اندازه کافی مشغله داریم و برای واکنش دادن این صحبت‌های کذب وقت نداریم و نمی‌خواهیم باشگاه را به حاشیه بکشیم. برای حرف‌هایی که بیان کردم، شاهد دارم. موسوی گفته بود خلیل زاده با من تماس گرفته، اما حقیقت این است که من از سلطانی شنیدم که موسوی سرما خورده و با وجود اینکه او گفته بود خلیل زاده عامل مشکلات باشگاه است، به صحبت هایش توجهی نکردم و به او زنگ زدم تا حالش را بپرسم و صدای ضبط شده این مکالمه هم موجود است. با این وجود موسوی گفته بود تلفنی با من حرف زده، اما این موضوع حقیقت ندارد و من در چند روز گذشته هیچ تماسی با او نداشتم.

او افزود: اینکه گفته می‌شود من در پشت پرده، فلان کار را انجام دادم، حقیقت ندارد. هر کسی که از من پشت پرده‌ای دارد، آن را رو کند و هیچ ایرادی هم ندارد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار