کلاس‌های حضوری دانشگاه شیراز تا پایان ۱۶ اسفند تعطیل است.
کد خبر: ۸۲۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 28 February 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:در اطلاعیه دانشگاه شیراز در خصوص برنامه‌های آموزشی اسفند آمده است: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط‌های دانشگاه به ویژه خوابگاه و سلف سرویس، هیات رئیسه دانشگاه شیراز تصمیمات زیر را برای دوره زمانی دهم تا پایان ۱۶ اسفند ماه ۹۸ اتخاذ و به اطلاع می‌رساند:
۱ - به منظور کاهش نگرانی دانشجویان و خانواده‌های آنان، کاهش مخاطرات ناشی از انتقال ویروس از مناطق آلوده به محیط‌های دانشگاه، اجرای ناقص برنامه‌های آموزشی به دلیل عدم حضور تمامی دانشجویان در کلاس هاس درس و نیز تکمیل اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های حضوری دانشگاه شیراز تا پایان ۱۶ اسفندماه ۹۸ تعطیل است.
۲- خوابگاه‌ها و سلف سرویس دانشجویی در این بازه زمانی امکان ارائه خدمات نخواهند داشت.
۳- همه فعالیت‌های علمی، اداری و اجرایی کماکان ادامه خواهد داشت و اعضای هیات علمی همانند قبل آماده ارایه مشاوره و راهنمایی دانشجویان به ویژه در دوره‌های تحصیلات تکمیلی می‌باشند.
۴ - به منظور جبران فعالیت‌های آموزشی ناشی از وقفه ایجاد شده در برنامه ها، تقویم تجدید نظر شده آموزشی نیمسال دوم ۹۹-۹۸ توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهیه و متعاقبا اعلام خواهد شد.
۵- دانشکده‌ها و بخش‌های آموزشی از برگزاری هرگونه امتحان در این دوره زمانی خودداری خواهند نمود.
۶- تاریخ دفاع از پایان نامه‌هایی که در این ایام برنامه ریزی شده است، به سال ۹۹ و به حداکثر تا پایان نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ موکول و دانشجویان صرفا در این فاصله زمانی مشمول جریمه دیر کرد نخواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار