مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران می گوید: از شب گذشته تاکنون سقوط پنج بهمن در محور کندوان در حوزه استحفاظی استان مازندران رخ داد که باعث مسدود ماندن این محور ورودی و خروجی غرب این استان به پایتخت شد.
کد خبر: ۸۲۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 26 February 2020

بارش برف و کولاک شدید که از شب گذشته در استان مازندران شروع و همچنان نیز ادامه دارد، تردد خودروهای عبوری را در این محورها با کندی مواجه کرد.

با بارش شدید برف و ریزش بهمن از شب گذشته تاکنون محور کندوان ( چالوس- کرج) بر روی مسافران عبوری بسته شد و راهداران حاضر در منطقه در حال جمع آوری برف های سطح جاده ناشی از ریزش بهمن هستند و احتمال می رود با تداوم بارش برف و باران و ریزش مجدد بهمن این محور تا فردا پنجشنبه هشتم بهمن ماه همچنان بر روی خودروهای عبوری بسته بماند.
سقوط پنج بهمن در کندوان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران می گوید: از شب گذشته تاکنون سقوط پنج بهمن در محور کندوان در حوزه استحفاظی استان مازندران رخ داد که باعث مسدود ماندن این محور ورودی و خروجی غرب این استان به پایتخت شد.
عباسعلی نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت: تاکنون راهداران موفق به جمع آوری برف ناشی از سه بهمن در سطح جاده کندوان شدند و برای جمع آوری دو بهمن دیگر نیز تلاش ها ادامه دارد، ولی به دلیل ریزش برف احتمال بازگشایی این محور در ساعات آینده پیش بینی نمی شود.
برف و کولاک در هراز و سوادکوه و کیاسر
مدیرکل راهداری مازندران می گوید: هم اکنون بارش برف و کولاک در سه محور اصلی دیگر شامل هراز( آمل- تهران) سوادکوه (قائمشهر- تهران) کیاسر( ساری- سمنان) نیز ادامه دارد، و با تلاش راهداران تمام این محورها باز و تردد نیز برقرار است.
نجفی خاظرنشان کرد : به دلیل بروز مشکل در محور سوادکوه در حوزه استحفاظی استان تهران، راهداران مازنی به کمک همکارانشان رفتند و تردد در این محور نیز برقرار است و تمام رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، باید زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.
وی از مسافران خواست به دلیل بارش شدید برف و کولاک در محورهای استان مازندران در صورت امکان از تردد غیر ضرور در این محورها تا اطلاع ثانونی خودداری کنند.
طبق گزارش اداره کل هواشناسی مازندران سامانه بارشی که از شب گذشته وارد این خطه شمال کشور شد، تا چهارشنبه شب ادامه دارد.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه دسترسی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را محورهای اصلی تشکیل می دهد و سالانه ۵۰۰ میلیون تردد در محورهای اصلی و فرعی استان انجام می شود.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار