عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره اینکه نایب رئیس اول مجلس گفته که بررسی بودجه سال ۹۹ به مجلس دهم نمی‌رسد، گفت: اگر کمیسیون بررسی کند و گزارش را سریع بازگرداند و مجلس اراده رای دادن به این بودجه را داشته باشد، واقعا این امکان وجود دارد.
کد خبر: ۸۲۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 25 February 2020

تابناک / عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره اینکه نایب رئیس اول مجلس گفته که بررسی بودجه سال ۹۹ به مجلس دهم نمی‌رسد، گفت: اگر کمیسیون بررسی کند و گزارش را سریع بازگرداند و مجلس اراده رای دادن به این بودجه را داشته باشد، واقعا این امکان وجود دارد.

 

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره رد کلیات بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس آیین نامه اگر کمیسیون تلفیق لایحه را رد کند، لایحه دولت به صحن می‌آید و اگر در صحن رد شود به تلفیق باز می‌گردد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: در حال حاضر گزارش کمیسیون تلفیق رد شد و این یعنی این گزارش به همین کمیسیون بر‌می‌گردد ؛ امروز اشتباه شد که می‌گفتند لایحه به دولت باز می‌گردد.

نماینده مردم لاهیجان خاطرنشان کرد: طبق آیین‌نامه گزارش به کمیسیون باز می‌گردد، کمیسیون هم گزارش را اصلاح می‌کند و به صحن ارائه می‌کند.

وی گفت: البته در این فاصله دولت اگر تقاضای یک دوازدهم، دو دوازدهم و سه دوازدهم کند می‌تواند آن را دوباره به صحن بازگرداند.

لاهوتی در پاسخ به این سوال که نایب رئیس اول مجلس گفته که بررسی بودجه سال ۹۹ به مجلس دهم نمی‌رسد، گفت: اگر کمیسیون بررسی کند و گزارش را سریع بازگرداند و مجلس اراده رای دادن به این بودجه را داشته باشد، واقعا این امکان وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز خودم به عنوان موافق لایحه صحبت کردم و تعداد رای موافقان ۶۷ نفر بود و رای مخالفان ۱۱۷ نفر بود، تفاوت بسیار است و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان گفت: آقای لاریجانی باید فردا با نمایندگان صحبت کند تا ببینیم چه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار